NJUJORK, Kada je prije četiri godine Gugl kupio mali startap “PostRank”, izvršna direktorka te kompanije Karol Leman dobila je ponudu da se preseli.
Ponudili su joj mjesto u Guglu, tačnije u njihovom ogranaku u Kaliforniji.
I dok je osnivač “PostRanka” sa saradnicima bez razmišljanja prihvatio ponudu ovog giganta i preselio u Kaliforniju, Leman je imala pomješana osjećanja oko nove akvizicije.
Iako bi joj posao u Guglu donio novčanu sigurnost, pune dvije nedjelje razmišljala je šta da odluči, i na kraju se okrenula sopstvenom biznisu – maloj kompaniji “Axonify” koja radnicima pruža korporativne treninge koji se onda pretvaraju u zabavu.
Kada je 2011. kupila “Axonify”, kompanija je imala jednog klijenta, dva radnika i jednog saradnika, a danas ima 50 zaposlenih i 55 velikih kompanija u kojima čak 400.000 zaposlenih učestvuje u korporativnim treninzima.
Kako bi izbrusili vještine u prodaji, zaštitili inventar i spriječili nesreće, zaposleni svaki dan igraju kratke igre – u tome je tajna uspjeha “Axonify” i Karol Leman se očigledno, rizik isplatio. B92