BEOGRAD, Glasanje potrošača putem interneta za najbolji brend u Srbiji u okviru akcije „Najbolje iz Srbije“ počinje danas, a stručna javnost i poslovni partneri će se izjasniti u ponedjeljak, 10. marta, najavila je Privredna komora Srbije.
Glasanje potrošača, stručne javnosti i poslovnih partnera traje do 21. marta, a pobjednici će biti proglašeni na svečanosti 9. aprila.
Pobjednici dobijaju pravo da znak „Najbolje iz Srbije” koriste kao znak kvaliteta i povjerenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima.
U skladu sa propozicijama, posjetioci nakon registrovanja na sajtu www.najboljeizsrbije.rs, dobijaju jedinstven pristupni link koji važi do kraja glasanja. Pomoću linka u svakoj kategoriji može da se glasa samo za jedan brend, a dodijeljeni glas nije moguće poništiti. Glasanje je anonimno, a moguće je glasati za brendove u svim, ili samo u nekim kategorijama.
Pobjednici se biraju na osnovu tri grupe kriterijuma – tržišno – finansijskih, percepcije ispitanika i ocjene stručnog žirija koji nose u prosjeku oko 60, odnosno 30 i deset poena. Kriterijumi za izbor najboljih brendova, definisani su metodologijom, razvijenom u saradnji sa profesorima Ekonomskog fakulteta u Beogradu.
„Najbolje iz Srbije“ ove godine bilježi desetogodišnji jubilej, a o njenom kredibilitetu svjedoči podatak da je od početka akcije 2004. godine, nominovano više od 1.000 brendova u različitim kategorijama. Tradicionalno, akciju organizuju Privredna komora Srbije, Ministarstvo spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija i dnevni ekonomski list „Privredni pregled“.
Povodom jubileja, osim 23 najbolja robna i korporativna brenda na srpskom tržištu i najboljeg izvoznika u 2013. godini, biće proglašena i dva decenijska pobjednika u kategoriji robni i korporativni brend.
Cilj akcije je da podstiče stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda, promoviše najbolje robne i korporativne brendove iz Srbije, jača njihovu tržišnu poziciju i uliva povjerenje potrošačima i partnerima u zemlji i inostranstvu. Tanjug