BANJALUKA – Projekat Superbrands je međunarodni projekat koji se trenutno uspješno realizuje u 90 zemalja svijeta, a osnovni cilj jeste postavljanje određenih parametara i verifikacija brendova koji vode računa o kvalitetu proizvoda i usluga, i potrošaču u svakom smislu riječi kao i promovisanju kulture brendiranja.
Od 2023. Bosna i Hercegovina je jedna od članica na kojoj će djelovati najpoznatija i najveća svjetska oznaka za verifikaciju brandova Superbrands Worldwide.
Kriteriji za izbor Superbrands su jednaki na svim tržištima, a cilj programa jeste identifikovati marke koje se razlikuju od konkurencije u svojoj kategoriji na lokalnom tržištu.
U tom smislu, samo određeni broj robnih marki u BIH zaslužiće da nosi naziv Superbrands, jer se postupak selekcije pažljivo sprovodi od strane potrošača, te članova Stručnog vijeća samog projekta.
Izbor za Superbrands se odvija svake godine, pri čemu marke odabiru potrošači na temelju definisane ankete prema standardima Superbrands Worldwide, a gdje u drugoj fazi svoju ocjenu za iste daju i pažljivo odabrani članovi Stručnog Savjeta koji se sastoji od stručnjaka iz područja marketinga, menadžmenta, medija i profesionalnih organizacija na navedenom tržištu.
U skladu s tim 26. novembra u Banjaluci u Hotelu Cortyard by Meriot održan je prvi susret članova Stručnog Savjeta i partnera projekta BIH za ciklus 2023. godine, a na kojem je predstavljen sam koncept projekta Superbrads, te planiranja ativnosti za izbor Superbrands BIH 2023.
Kako sam projekat njeguje i vrijednosti poslovnog umrežavanja, ovaj susret prvenstveno je bio i prilika da svi učesnici uključeni u projekat ostvare neke nove, lične i/ili poslovne kontakte, te uzmu za sebe neke dodatne vrijednosti uz otvoren i edukativan sadržaj.
Gost ovog susreta je bio i g-din Boško Praštalo, CEO Superbrands Slovenija, inače i autor knjige “Poslovno mreženje”, a koji je iz svog ličnog i poslovnog iskustva na ovom susretu i dodatno govorio na ovu temu.
Slađana Vranac, CEO Superbrands BIH je ovom prilikom navela da je ovo samo prvi u nizu ovakvih susreta koji će i ubuduće biti diijelom projekta Superbrands BIH.
CAPITAL