NJUJORK, Ljude danas, u globalu, nije teško iznervirati. Na poslu je to još lakše.
Izmakla vam je povišica, radite sa ulizicama, vaš šef je prezahtjevan? Dobro razmotrite šta je uzrok vašeg bijesa.
Statistika pokazuje da mnogi od nas šetaju kivni hodnicima firme. Budite svjesni koliki danak uzima taj osjećaj gorčine nad vašom karijerom.
Bijes na radnom mjestu nije poguban samo za organizacju posla već i, podrazumjeva se, za vaše zdravlje. Da ne spominjemo koliko utiče na razvoj bolesti srca, povišenog krvnog pristiska, hronične anksioznosti. Naučite kako da se izborite sa naletom jakih negativnih osjećanja.
Zbog čega se najčešće bijesni
*Obećana vam je povišica, neispunjeno obećanje
*Od vas je traženo da uradite nešto što sami smatrate pogrešnim
*Ne uspijevate da ispunite šefova očekivanja
*Nadređeni vas često kritikuje
*Obrazovaniji ste i stručniji od vašeg nadređenog
*Vaše kolege na istoj pozici zarađuju više
Kako da kontrolišete bijes
Pokušajte da “izbjegnete” nerviranje, ali nipošto tako što ćete ga potiskivati. Razmislite koliko je određena situacija zaista vrijedna gubljenja živaca i koliko ste imali ozbiljnijih problema u životu koje ste uspjeli da prebrodite ili riješite.
Jako je važno da vam tijelo bude u top formi, da ste fizički aktivni, da ste se dobro naspavali, da izbjegavate alkohol. Što je organizam jači lakše će se boriti sa napetošću.
Neka vam u glavi bude ovaj jednostavan moto: Neću se nervirati oko onoga što ne mogu da promijenim. S media