MODRIČA, Rukovodstvo Rafinerije ulja Modriča pokrenulo je projekat “Razvoj nove ambalaže i redizajn etikete” da bi izuzetan kvalitet proizvoda pratio i moderan dizajn prilagođen zahtjevima kupaca u zemlji i inostranstvu, izjavio je tehnički direktor ove firme Zoran Jovanović.
On je rekao da je cilj uvođenja nove ambalaže da se zadovolje kupci i da Rafinerija zaštiti svoj proizvod.
To će se, pojasnio je Jovanović, postići potpuno novim dizajnom i novom dvoslojnom etiketom na kojoj Rafinerija ulja daje informacije o porizvodu na svim jezicima korisnika proizvoda.
Etiketa je otporna na ultravioletno zračenje i proizvodi će biti u ambalaži koja je ekološki prihvatljivija, postojanija na svjetlost, ali i sigurnija za menipulaciju i prevoz.
“Nova ambalaža, u odnosu na prethodnu, sigurnija je i na falsifikovanje proizvoda Rafinerije koje je prisutno, pogotovo u okolnim zemljama. Ona ima zaštitu sa alufolijom”, pojasnio je Jovanović na današnjoj promociji nove ambalaže.
On je naveo da je prelazak na novu ambalažu pripreman tri mjeseca.
Jovanović je rekao novinarima da se, za razliku od dosadašnjih projekata, ovom pristupilo kompletnoj izmjeni ambalaže.
“U dosadašnjoj praksi, uvođenjem novih proizvoda uvodili smo i novu ambalažu, međutim, ove godine smo odlučili da dizajn nove etikete, nove zatvarače uvedemo za sve proizvode Rafinerije”,pojasnio je Jovanović.
On je dodao da je prije četiri mjeseca urađena i nova ambalaža bačvi od 60 i 200 litara i najavio da u Rafineriji ulja Modriča planiraju da do kraja godine bude izmijenjena ambalaža svih proizvoda.
Dizajner etikete je Vanja Marinković, dok je najbolji dizajn ambalaže na javnom konkursu ponudio Mirza Imamović iz Gradačca.
“Danas je počelo punjenje motorinih ulja u novu ambalažu i već narednih dana naći će se u maloprodaji”, potvrdio je Jovanović.
U Rafineriji ulja u Modriči danas je predstavljena nova ambalaža u kojoj će se proizvodi do kraja maja pojaviti u BiH, a do kraja ove godine na ostalim tržištima. Srna