BANJALUKA – “Banjalučka pivara” predstavila je novi izgled “Nektara”, naprodavanijeg piva u Bosni i Hercegovini. Novim ruhom ostaju vjerni simbolici od vijek i po duge tradicije kvaliteta proizvodnje vrhunskog piva.
Ova kompanija, kao jedan od najstarijih industrijskih kolektiva u Banjaluci i jedna od najvećih kompanija prehrambene industrije BiH, svoje poslovanje usmjerava prema željama svojih potrošača i u potpunosti je posvećena napretku i poboljšanju kvaliteta u svim oblastima, što se ogleda i u praćenju trendova i inovacijama u samom izgledu proizvoda.
“Novi izgled našeg najpoznatijeg brenda inspirisan je željom za spajanjem duge tradicije i modernog dizajna. Trudili smo se da zadržimo bitne istorijske elemente koji odlikuju izgled “Nektar” piva od davnina, a opet da dizajn bude savremen i odvažan. Srećni smo jer neprestano bilježimo rast prodaje i povećanje tržišnog učešća. I pored pandemije, u prvom kvartalu smo u BiH ostvarili rast bruto prihoda za osam odsto i rast tržišnog učešća za pet odsto u odnosu na isti period prošle godine. Pored toga, “Nektar” pivo bilježi i gotovo četiri puta veću prodaju na tržištu Srbije, kao i rast na tržištu Hrvatske za više od deset odsto,” izjavio je Ilija Šetka, generalni direktor Banjalučke pivare.
“Banjalučka pivara”, ovim poslovnim poduhvatom, slavi dugu tradiciju pivarstva, kao i uspjeh svog najpoznatijeg proizvoda kojeg odlikuje i originalna receptura. “Nektar” pivo je dobitnik brojnih zlatnih medalja i nagrada za kvalitet na evropskim i regionalnim sajmovima. Izvozi se pored Srbije i Hrvatske u Sloveniju, Italiju, Maltu, Švedsku i mnoge druge zemlje, a čak i u daleku Australiju.