HELSINKI, Nakon što je korisnike iPhonea prikazala kao zombije, Nokia je spremna za novi napad.
Finski proizvođač smartfona sada se podsmijeva posljednjoj Appleovoj reklami koja prikazuje popularnost iPhonea.
Nokijina reklama počinje na sličan način sa porukom „svakog dana načini se više fotografija na iPhoneu nego na bilo kom drugom smartfonu“ nakon čega se čuje narator koji izgovara: „Međutim, u Nokiji više volimo da pravimo kvalitet nego da idemo na kvantitet“.
Video imitira Appleovo reklamu u skoro svakom segmentu, sa sličnom muzikom, naracijom i fokusira se na korisnike koji prave fotografije u gotovo identičnim situacijama.
Tokom reklame mogu se vidjeti i direktna poređenja dva uređaja a ona se zvršava tvrdnjom da „svakoga dana se sa Nokijom naprave bolje fotografije nego sa bilo kojim drugim telefonom“.
Nove reklame dolaze baš u trenutku kada kompanija iz Finske pokušava da predstavi svoju kamera tehnologiju kao jedan od ključnih razloga za kupovinu njenih Lumia smartfona.
Međutim, u pitanju je potpuno nova strategija ukoliko se u obzir uzme činjenica da je Apple u prošlom kvartalu prodao 31.2 miliona smartfona dok je Nokia u posljednjih 18 mjeseci prodala 27.3 miliona Lumia Windows telefona.
Apple je u međuvremenu objavio novu reklamu tako pokazujući da prosto nastavlja da ignoriše konkurenciju dok ona napada kompaniju na svim frontovima, prenose agencije.