HELSINKI, Finski proizvođač mobilnih telefona Nokia najesen navodno planira globalnu marketinšku kampanju vrijednu oko 80 miliona funti (127 miliona dolara), uporedo sa lansiranjem prvog kompanijskog mobitela koji radi na operativnom sistemu Windows 7.
Kampanja će početi u oktobru, a trajaće šest mjeseci, piše britanski Marketing Magazine, ne navodeći izvore informacija. Nove marketinške aktivnosti dolaze u vrijeme kada Nokia vodi tešku tržišnu bitku sa rivalima poput Applea i HTC-a, zbog čega je i sklopila partnerstvo s Microsoftom i najavila da će kao softversku platformu za svoje “pametne mobitele” koristiti operativni sistem Windows Phone. Time u drugi plan pada dosadašnji Nokijin sistem Symbian, čiji je razvoj prebačen na kompaniju Accenture.
Nokia je u prvom tromjesečju ove godine isporučila 108,5 miliona mobilnih telefona, što je 1 odsto više nego godinu ranije. Međutim, na kvartalnom nivou isporuke su pale 12 odsto. Tržišni udio Nokije smanjio se u prva tri mjeseca ove godine na 29 odsto, nakon što je godinu ranije iznosio 33 odsto. Kompanija je u aprilu najavila ukidanje 7.000 radnih mjesta, najvećim dijelom u Finskoj, Danskoj i Velikoj Britaniji. Poslovni.hr