NJUJORK, Američki dnevni list Njujork tajms prijavio je danas pad prihoda od oglašavanja kako u štampanom, tako i u digitalnom izdanju, zbog čega je u prvom tromjesečju ušao u minus.
Prestižni njujorški list je u prvom tromjesečju uknjižio gubitak od 8,3 miliona dolara, što je manje u odnosu na deficit od 14,3 miliona dolara iz istog perioda prošle godine, prenosi agencija Frans pres.
Ukupni prihodi grupacije su “skliznuli” za 1,2 odsto, na 380 miliona dolara.
Glavni razlog ovakvih rezultata su, kako je saopšteno, izazovni uslovi na tržištu štampanog i digitalnog oglašavanja.
Prihodi od reklama u štampanom izdanju su pali za devet odsto, dok su prihodi od digitalnog oglašavanja pali za 1,3 odsto.
Prihodi od prodaje tiraža su porasli za 2,4 odsto u odnosu na prošlu godinu, jer je broj digitalnih pretplatnika tog lista porastao za 67.000.
“Imali smo izazovniji kvartal kako u štampanom, tako i u digitalnom oglašavanju, zbog uslova koji su uticali na cijelokupno tržište oglašavanja. Ostajemo uvjereni u sposobnost rasta naših prihoda od digitalnog oglašavanja”, izjavio je predsjednik i generalni direktor Njujork tajmsa, Mark Tomson. Tanjug