KOPRIVNICA, Neto dobit Grupe Podravka u prvih devet mjeseci ove godine iznosila je 51,2 miliona kuna i veća je za 52 posto, navodi se u saopštenju iz kompanije.
Operativna dobit Grupe iznosila je 116,9 miliona kuna i veća je za 26 posto, dok je prodaja Podravke u ovom periodu iznosila 2,68 milijardi kuna što je rast od sedam posto u odnosu na isti prošlogodišnji period.
Strateško poslovno područje (SPP) Prehrana i pića ostvarilo je rast prodaje od pet posto, dok je prodaja SPP Farmaceutika porasla za 15 posto. Prodaja Podravka marki iznosila je 1,85 milijardi kuna, odnosno bilježi rast prodaje od 12 posto.
U saopštenju se navoid da je ukupnom rastu prodaje SPP Prehrana i pića najviše doprinio rast prodaje Podravka marki od 12 posto, a taj je rast generiran porastom prodaje svih grupa proizvoda unutar Podravka marki, dok je organska prodaja istih zabilježila rast od devet posto. Najveći rast unutar Podravka marki ostvarile su grupe proizvoda Podravka jela od 13 posto, Mesni programi i riblje konzerve od 15 posto te Pića od 22 posto.
SPP Farmaceutika ostvarila je rast prodaje od 64,7 miliona kuna, odnosno povećanje od 15 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najznačajniji inostrani rast prodaje SPP Farmaceutika ostvaren je na tržištu jugoistočne Evrope i to za 110 posto, a generisan je rastom prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine.
Razlog velikog rasta prodaje na tržištu Bosne i Hercegovine, osim organskog rasta od 20 posto, je i prodaja ostvarena preko Farmavite, kompanije u većinskom vlasništvu Belupa.
Na hrvatskom tržištu je ostvarena prodaja od 1,43 milijardi kuna, odnosno uspoređujući s istim razdobljem lani ostvaren je pad prodaje od jedan procenat, ali i pad relativnog udjela domaćeg tržišta u ukupnoj prodaji Grupe. Pad prodaje popraćen je strukturalnom promjenom prodaje u kojoj je značajan pad prodaje trgovačke robe od 60 posto gotovo u potpunosti nadomješten rastom prodaje Podravka marki od 10 posto, ali i rastom SPP Farmaceutike od 3 posto.