BANJALUKA, Kompanija “M:tel” ostvarila je u prošloj godini neto dobit od 109,96 miliona KM, što je za dva odsto više u odnosu na 2011. godinu.
Prema finansijskom izvještaju za 2012. godinu, ukupni prihodi i ukupni rashodi su za jedan odsto viši u odnosu na prethodnu godinu, a zarada po akciji bila je 0,22 KM, navodi se u saopštenju ove kompanije.
Ističući da je konstantno prilagođavanje ponude potrebama i platežnoj moći korisnika rezultiralo zadržavanjem liderske pozicije u segmentu mobilne telefonije, iz “M:tel-a” navode da je, prema procjenama kompanije, tržišno učešće na kraju 2012. godine iznosilo 44,58 odsto, čime je nastavljen trend rasta u ovom tržišnom segmentu.
Ukupan broj korisnika mobilne telefonije na kraju prošle godine iznosio je 1.414.774, što je tri odsto više u odnosu na 2011. godinu.
Kompanija je do 31. decembra prošle godine imala 41.346 korisnika integrisanih usluga, 110.204 korisnika usluga `adsl` i 305.230 korisnika fiksne telefonije.
U saopštenju se navodi da je u prošloj godini ponuda unaprijeđena u segmentu integrisanih usluga fiksne telefonije, interneta i digitalne televizije.
“Da su korisnici prepoznali značajne pogodnosti `M:tel` integrisanih usluga, promovisanih pod `open` brendom, najbolji pokazatelj je rast baze korisnika od 79 odsto u odnosu na 2011. godinu”, dodaje se u saopštenju.
Investicije kompanije u prošloj godini iznosile su 43,72 miliona KM, što je rezultiralo tehnološkim napretkom, unapređenjem mrežnih performansi i proširenjem tehničkih kapaciteta.
Iz “M:tel-a” navode da je ova kompanija u protekloj godini nastojala da obogati sredinu u kojoj posluje brojnim ulaganjima u humanitarne svrhe, sport, kulturu, obrazovanje i ekologiju, te da je kroz društveno odgovorno poslovanje prepoznata kao kompanija koja nesebično pomaže prijevremeno rođenim bebama i njihovom odrastanju.
“Nagrađujući znanje i izuzetnost, `M:tel` je pomogao najtalentovanijim studentima, a kontinuirano doprinosi i razvoju lokalne IT zajednice”, navodi se u saopštenju i dodaje da će kompanija nastaviti da ulaže u razvoj svih segmenata usluga kako bi ispunila očekivanja korisnika, zaposlenih i akcionara, i ostala primjer uspješnog i društveno odgovornog poslovanja, ne samo u BiH, nego i šire. Srna