BERN, U vezi s najnovijim skokom vrijednosti švajcarske valute, kompanija Nestle odlučila je da snizi cijene za više od 600 proizvoda koje uvozi iz evrozone, kako bi podržala kupovnu moć švajcarskih potrošača i obuzdala “šoping” turizam.
“Zbog odustajanja centralne banke da kurs domaće valute drži na nivou 1,20 franaka za evro, cijene naših proizvoda konvertovane u evro povećane su više od 15 odsto za samo jedan dan”, istakao je na konferenciji za novinare generalni direktor kompanije Nestle, Eugenio Simioni, a prenosi švajcarski list 24 sata.
Dodao je da su njihovi prioriteti sada da smanje troškove proizvodnje kako bi zadržali obim prodaje i tržišni udio.
Isti izvor podsjeća da Nestle u Švajcarskoj zapošljava nekih 3.400 ljudi u sektoru proizvodnje, logistike, prodaje i administracije. Grupacija raspolaže sa osam proizvodnih pogona čije su dvije trećine proizvodnje namijenjene izvozu. Tanjug