SARAJEVO, Ministarstvo spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH smatra da je u BiH neophodno aktivnije realizovati politiku zaštite potrošača.
U saopštenju iz ovog ministarstva povodom 15. marta – Dana zaštite potrošača, navodi se da se u realizaciju politike zaštite potrošača aktivnije moraju uključiti Ministarstvo spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH, Ombudsmen za zaštitu potrošača BiH, Savjet za zaštitu potrošača BiH, Konkurencijski savjet BiH, kancelarije za konkurenciju i zaštitu potrošača Republike Srpske i Federacije BiH, kao i udruženja potrošača.
Iz Ministarstva spoljne trgovine i ekonomskih odnosa BiH podsjeća se da je 3. marta Savjet za zaštitu potrošača BiH usvojio Prijedlog godišnjeg programa za zaštitu potrošača BiH, kojim se definišu prioriteti vezani za tu oblast.
U saopštenju se obrazlaže da se Zakon o zaštiti potrošača provodi u javnom interesu i na sistematski način uređuje zaštitu osnovnih prava potrošača pri kupovini proizvoda i usluga.