Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

    5. Decembra 2025. — 16:55

    Nastavlja se rat banaka i UIO

    5. Decembra 2025. — 15:43

    Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

    5. Decembra 2025. — 14:20

    Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

    5. Decembra 2025. — 13:31
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Kraj streaming ratova: Netflix preuzima Warner Bros. Discovery i HBO Max

    5. Decembra 2025. — 14:48

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Nema kupca za “Intal”

Nema kupca za “Intal”

capital.bacapital.ba30. Septembra 2013. — 11:4134 komentara1 minuta čitanja

licitacija1MILIĆI, Na do sada održane tri licitacije za prodaju imovine bivše fabrike montažnih kuća “Intal” iz Milića nije se pojavio nijedan kupac, pa je Odbor povjerilaca odlučio da zakaže sjednicu Skupštine povjerilaca na kojem će biti donesena odluka o daljim koracima u procesu prodaje “Intala”, izjavio je danas stečajni upravnik fabrike Mlađen Petković.

“Ni ovaj put nije se pojavio ni jedan kupac, pa je Odbor zaključio da se zakaže Skupština povjerilaca”, saopštio je Petković.

On je rekao da nije poznato kada će biti održana sjednica Skupštine povjerilaca, te podsjeća da je treća licitacija održana 20. septembra.

Petković je naveo da bi jedan od izvjesnih koraka Skupštine povjerilaca mogao biti da umanje početnu cijenu imovine “Intala”.

Stečajni upravnik milićke fabrike podsjetio je da je na dosadašnjim licitacijama imovina “Intala” ponuđena na prodaju po početnoj cijeni od 4,2 miliona KM.

Zbog milionskih gubitaka i višemjesečne blokade računa, Okružni privredni sud u Istočnom Sarajevu pokrenuo je u oktobru prošle godine stečaj u fabrici montažnih kuća “Intal” iz Milića.  Srna

intal licitacija milici mladjen petkovic top
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakCijena dana u Mercatoru Starčevica 2
Sljedeći članak BDP Srbije u drugom kvartalu porastao za 0,2 odsto

Povezani članci

Capital teme 05 minuta čitanja

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

Stav 04 minute čitanja

Plan rasta – plan koji pokreće Bosnu i Hercegovinu

34 komentara

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

  1. savo 1. Oktobra 2013. 15:59

    vazno je da se i dalje daje u zakup firmi koja iskoristava i fabriku i masine,da par radnika koje rade,rade na crno,i da ta firma polako preotima stare kupce intal-a..bitno je da ne reaguje ni opstina ni inspekcija rada,da su gotovo svi radnici na birou rada…ali mislim da ce uskoro se obavjestiti i inspekcija rada,ali i novinari pa ce valjda neki od mnogobrojnih medija biti zainteresovani da pokazu sta je istrazivacko novinarstvo i da malo ispitaju sve..da cuju da li je po zakonu to sto se radi,da li je po zakonu da se radi na crno,i sta o svemu misle bivsi radnici..

    Odgovori
  2. SAVO 2. Oktobra 2013. 01:13

    @savo,
    Vidim u tebi pakost za ”Savox” DD, kao jednu od najuspiješnijih firmi u istočnom dijelu RS, posebno što su njeni vlasnici, sve ovo ostvarili bez imalo politike. Tek se od nedavno jedan od suvlasnika počeo baviti politikom na lokalnom nivou i to kao nezavisni kandidat.

    Odgovori
  3. savo 2. Oktobra 2013. 14:25

    pa kakva pakost i kakva politika?? Ja vidim da si ti izgleda ili njihov zastupnik ili glavom gospodin SAVO ,ja sve sto sam rekao je istina,je li rade radnici na crno? je li zakup 5 000 KM cijele fabrike i koliko radnika sad vec bivsih ima koristi od toga? to su cinjenice gospodine SAVO,a tu nema ljubomore a ni pakosti..no dobro ja se nadam u narednim danima ili mjesecima da ce inspekcije i mediji dokazati koje u pravu,moja”pakost” ili vasa istina..a samo cu napomenuti da ja nisam ni spominjao politiku ni ostalo,nego samo ISTINU,e sad sto istina boli…

    Odgovori
  4. SAVO 2. Oktobra 2013. 20:41

    @savo,
    Što sam Vam rekao ”pakost”!!!!!!!????? Zato što cijelo vrijeme prozivate ciljano ”Savox” DD, a imate mnogo gorih stvari u svojoj lokalnoj sredini, od čega sigurno živite-zavisite, posredno ili neposredno. I……sada je sav problem za Vas ”riješen” ako dođe inspekcija. Vidim, da ste dovoljno upoznati sa stanjem u ”Intal”-u, čudi me da ne pomenete neke ljude ili poslove, koji su doveli do ovakve agonije te bivše firme, koja je navodno ”dobro poslovala”. Sada Vam smeta i to što plaća ”Savox” 5000 KM, bolje išta nego ništa, jer bi i onako ”zvrjalo prazno”. Bitno je da nekom ”crkne krava, pa neka i moja”!! Znači Vama je bitno da ne daju ništa, da ne radi niko???Slažem se da treba inspekcija da ”radi”, ali trebala je mnogo ranije, država da radi….ovako kada je sve ”propalu” u ”Intalu” onda prizivate inspekciju rada, da provjeri gdje i kako radi 5 radnika, a za 100 i više ne odgovara..MISLIM PRVO da su trebali ranije sve institucije države da rade i ne dozvole da ”Intal” propadne!!! A, sada kakve po Vama ima ”vajde” da ”rade prizivane inspekcije” kada je sve uništeno, pokradeno, a ”Savox” DD sigurno nijeeeeeeeeeee….???

    Odgovori
  5. savo 3. Oktobra 2013. 11:39

    @SAVO odogovara meni i da inspekcija i drzavni organi provjere i poslavanje intala i prije i poslije stecaja,ja nisamrekao da nije bilo malverzacija,a sto se tice ostalog kriminala u lokalnoj sredini ovo je tema o intalu. ja uporno pitam ko ima koristi od tih 5000 KM.? koliko radnika ima korist,bivsih radnika intala mislim? cinjenica je gospodine” SAVO” da su ljudi ne prijavljeni bez staza i bez osiguranja..i da jesam upoznat,znam dosta tih ljudi koji su tu firmu tu postavili i radili u teskim uslovima da bi sad bili bukvalno izgurani iz firmea da drugi i dalje rade ,da njihovu fabriku zakupljuju za 5 000 KM,da se uzimaju kupci firme,projekti firme,plan fabrike i sl.mozemo i o tome diskutovati,nema potrebe da se nervirate jer sve sto sam rekaoje ISTINA ,a podstakli ste me da vam to i dokazem i to kroz nalaz inspekcije i kroz medije gdje cete cuti sta i ostali radnici misle pa ako svi budu zadovoljni i ako inspekcije kazu da je sve po zakonu licno cu doci da vam se izvinim,ali i vi znate da sam u pravu..
    P.S. nema potrebe da stalno koristite te fraze da komsiji crkne krava,pakost,ljubomora,jedete hljeb savoxov posredno i neposredno..jer to nije bitno ,ciji je hljeb bitna je ISTINA!

    Odgovori
  6. savo 3. Oktobra 2013. 11:43

    @ SAVO jos da dodam niko nista ne cilja ni govori o savoxu,ne koristi otrcane faze nego se govori argumentovano,nemam ja nista protiv savoxa sto se tice mene neka radi 1000 godina ja od tog nemam ni koristi ni stete,ja govorim samo o intalu

    Odgovori
  7. SAVO 3. Oktobra 2013. 12:11

    @savo,
    Pogrešno onda diskutujemo,ako je tako kako Vi kažete, da nemate ništa protiv nikoga, samo da se provjerite, a sve je ISTINA!!?? Cijelo vrijeme se fokusirate i ciljano napadate, taj zakup i tih par radnika što rade, već gdje navodite.
    Tih 5000 KM zakupac sigurno plaća, na osnovu nekog ugovora i sigurno da ispunjva on obaveze. Sigurno znam, da taj zakupac nije ”Intal” doveo do stečaja, do te dubioze, da su svi radnici ostali bez posla. E, tržište rada je utakmica, u kojoj je pravo poslodavca, da bira (jer ima mogućnosti) najbolje radnike. Jer poslodavac nije izabrao sigurno najlošije majstore-randnike niti će bilo koji. Niti bi ja, a vjrujem i Vi, da Vam rade kuću izabrali najlošije. Vi bolje znate koji su to radnici. Dobro je i tih 5000 KM da u stečaju ”Intal” ima, šta se radi sa tim novcem, ja ne znam a volio bih znati, neko ga koristi, ko to treba znati stečajni upravnik. A, da je Bog dao, da je ta prizivana Vaša inspekcija došla prije 5..10 godina, kada je došlo zv. rukovodstvo od tada počinje agonije ”Intal”, odnosno od odlaska Bajića i prestanka da ”Intal” radi poslove za raseljena lica i zgrade institucije u RS,posebno MUP-a. Gdje je teškobilo biti stručnjak, potrebno je bilo samo nabaviti sirovinu i materijal. Posao imaš, sigurna naplata, tu je potrebna mala mudrolija i znanje. Sada je kasno za sve inspekcije i kontrole. Fabrika propala, povjerioci za vratom i sada neka se nađe pametan pa izvede ovu firmu na pravi put. ja bih mu je dao bez marke i neka narod radi. Ovako je najgore i po radnike i po fabriku.

    Odgovori
  8. savo 3. Oktobra 2013. 12:51

    pa niko nije rekao da je savox doveo intal do unistenja i stecaja ili da je savox upao tamo,svakako da treba,a to ce nadam se ubro i biti,ispitati i stecajnog upravnika i nacin kako on izdaje u zakup firmu i ostale pojedinosti,to je svakako posebna tema. I to cu medijima dostaviti i kako je imenovan i kako izdaje u zakup i sl.pa nije mogla doci inspekcija prije je li je firma bila proglasena za najbolju firmu,pa onda kupovina akcija od boksita kad se i tu vjerovalo da ce doci do poboljsanja pa do dokapitalizacije od strane franucuskog privrednika i sl.ali nikad nije kasno,zar ne? A sto se tice tih najboljih majstora to je upitno,jer onisu mi sami pricali na nacin na koji je ko dosao tamo da radi ali to sad nije ni tema ni bitno toliko..ja sam govorio o ostalim radnicama jer nije bas da ti nusu strucni a radili su po od 7-do 27 godina u firmi a sad za njih jednostavno nema mjesta,pogotovo sto se radi o izbjeglickoj populaciji koji su tu firmu postavili,onda su bili strucni,a sad za ove zakupce nisu nego samo pojedini(6-7 radnika)..i sl.a da ne kazem da se masine upropastavaju,da se uzimaju kupci intala njihovi projekti,plan fabrike i sl..

    Odgovori
  9. savo 3. Oktobra 2013. 12:56

    i jos da razjasnim: ja sam govorio da dok je intal u stecaju da bi trebali svi radnici ili da rade ili da se rotiraju(naravno koji su zainteresovani)dok neko ne kupi firmu i njima isplati njihova potrazivanja i onda novi vlasnik ma ko god bio pa bili i vi gospodine SAVO birajte ljude,radnike i ostale po nahodjenju i volji ali sad je stanje takvo da par ljudi radi,ostali ne,nemaju nikakvih primanja ,tako da se pitam ko ima koristi..i meni ne treba provjera jer znam sigurno da je ovo ISTINA sto sam rekao ali podstakli ste me da to dokazem argumentovano(hvala vam, zbog toga) i sa nalazima inspekcije i sl.da se ne ponavljam

    Odgovori
  10. Drago 3. Oktobra 2013. 18:25

    Radim sa firmom Savox vec duze vreme, te vrlo dobro poznajem vlasnika iste i mogu reci da su sve ove insinuacije nista drugo nego plod necije zavisti i zlobe. Firma Savox ima veze sa propascu firme Intal onoliko koliko i pameti ima u ovoj huskackoj i nadasve netacnoj lazi. Gospodine Savo ili za onoga koji u njegovo ime zastupa, najbolje bi bilo da se manete ovih hohstlapera iliti onako narodski receno vucibatina i lazljivica i njihovih providjenja u vidu tracarskih rekla-kazala prica, i da se posvetite Vasem jedinom i pravom putu, putu prosperiteta privrede Milica, Srpske i BIH kao sto ste i do sada isli. Zivi mi bili, i u zdravlju Vas Bog cuvao, veliki covece.

    Drago, Beograd.
    Drago, Beograd.

    Odgovori
  11. savo 3. Oktobra 2013. 21:55

    @Drago pa prije nego sto pocnes da kritikujes i koristis takav ,da ne kazem primitivni,rijecnik(huskacki,lazi,vucibatina i sl) procitaj malo tekst,niko nije rekao a ja pogotovo da je savox kriv za propast i stecaj intala,ja sam govorio o sadasnjem stanju(stanju POSLIJE stecaja)a ti se drzis samo floskula o prijasnjem stanju i kako go god ne misli i sto kao ti i tvoj gazda odmah laze,vucibatina je i sl.ja razumijem da istina puno boli i ona ce biti dokazana sigurno to vam obecajem,a za te govore i takav rijecnik imam samo jedan komentar: slobodno vi kad nemate argumente i odgovor potezite to da su svi vucibatine,lazovi,huskaci,da hoce da komsiji crkne krava da jedu hljeb savoxov i tako dalje i tako dalje unedogled,vrijedjajte i lazite slobodno ali istina i ce ostai ISTINA. I jos jednom za dragu i njegovog gazdu:NIGDJE I NIKAD NISAM REKAO DA JE SAVOX KRIV ZA STECAJ INTALA,a procitajte moj prvi komentar pa vidite da ja nisam ni spomenuo savox nego rekao firma koja uzima u zakup,ali vi ste se odmah prepoznali jer znate da ovo sto sad radite je krivicno djelo..u zdravlje gospdine drago i gospodine savo!

    Odgovori
  12. Drago 3. Oktobra 2013. 22:29

    Ja sta sam imao reci, sam i rekao. A sada pozdrav.

    Drago, Beograd.

    Odgovori
  13. savo 3. Oktobra 2013. 23:13

    @Drago pa prije nego sto pocnes da kritikujes i koristis takav ,da ne kazem primitivni,rijecnik(huskacki,lazi,vucibatina i sl) procitaj malo tekst,niko nije rekao a ja pogotovo da je savox kriv za propast i stecaj intala,ja sam govorio o sadasnjem stanju(stanju POSLIJE stecaja)a ti se drzis samo floskula o prijasnjem stanju i kako go god ne misli i sto kao ti i tvoj gazda odmah laze,vucibatina je i sl.ja razumijem da istina puno boli i ona ce biti dokazana sigurno to vam obecajem,a za te govore i takav rijecnik mam samo jedan komentar: slobodno vi kad nemate argumente i odgovor potezite to da su svi vucibatine,lazovi,huskaci,da hoce da komsiji crkne krava da jedu hljeb savoxov i tako dalje i tako dalje unedogled,vrijedjajte i lazite slobodno ali istina i ce ostai ISTINA. I jos jednom za dragu i njegovog gazdu:NIGDJE I NIKAD NISAM REKAO DA JE SAVOX KRIV ZA STECAJ INTALA,a procitajte moj prvi komentar pa vidite da ja nisam ni spomenuo savox nego rekao firma koja uzima u zakup,ali vi ste se odmah prepoznali jer znate da ovo sto sad radite je krivicno djelo..u zdravlje gospdine drago i gospodine savo!

    Odgovori
  14. Ivana 4. Oktobra 2013. 01:42

    Ja sam iz ovih ikomentara dosad vidjela daii Drago i SAVO samo o postenju govori a ko o postenju prica..a sto je najbolje niko ih i ne proziva prica je o intalu o intalu a oni samo pricaju kako je savox uspjesna firma,kako je svjetla tacka,kako nisu politikom dosli do firme i sl.iako nije to nigdje ni spomenuto..pa ne znam cemo toliko price o postenju?

    Odgovori
  15. SAVO 4. Oktobra 2013. 09:39

    @Ivana,
    Ne znam koliko stepratili cijelu priču. Poenta priče, koju plasira ”savo” je stanje u ”Intal”-u u vezi plaćanja zakupa i rada par radnika u nekoj firmi. Ciljna meta je sigurno od ”savo” firma koja je stvarno zakupila prostor ”Intal”-a. Jer njemu je bitnije da dođe inspekcija rada i vidi da li radnici rade po zakonu ili ne. Nije mu bitnije da pokrene postupak i da podatke, ako već ima i zna za malverzacije prije stečaja u ”Intal”-u. Što bi po meni bilo najbolji ishod.
    Po napisu ”savo”, trebala bi fabrika da ”zvrji”prazna i da niko ništa ne radi i ne koristi, kao ni da jedan radnik bilo gdje radi. Ja vjerujem, kada se ta firma odlučila na zakup, da nije peuzela obaveze po bilo kom osnovu prema radnicima ili povjeriocima ”Intal”-a, tako da je bilo šta suvišno pričati i pisati o sadašnjem zakupcu. On je sigurno našao inters da za tih 5000 KM zakupi za neki period tu fabriku, a stvar je zakupca, koga će primiti da radi ili ne. A, ne da se tu rotiraju radnici kako zamišlja ”savo”. Dopuštam i tolerantan sam da svako iznese svoje mišljenje, ali ne mora se to pretakati u pozivanje inspekcije itd, kao jedino i prevashodno rješenje, a problema prije ovih ”Intal”ima na gomile, a njegovih prijašnjih rukovodilaca nigdje. Tako da po meni je i ovo neki dobar ishod za ”Intal” što makar ima neke koristi, pa i tih 5000 Km. E, sada gdje te pare idu to ja ne znam, niti me interesuje. Ne branim ovdje niti zastupam zakupca, ali vidim da ciljano napada tu firmu u stilu (malo plaćaju, kome plaćaju, treba da radi ovaj onaj, rotirati se, nije ih prijavio, sve je ISTINA, videće se posle inspekcije, imam ve dokaze) jevtinim floskulama, da se skrene pažnja sa pravog pitanja. A, zarad svih najbitnije bi bilo, da neko peuzeme ”Intal”, pa i za 1 KM,da zaživi i nastavi rad i time ljudi dobiju posao.

    Odgovori
  16. savo 4. Oktobra 2013. 15:26

    @Drago,jesirekao u stilu jesam im se izgovorio,a sustina tog sto si “rekao” je niz uvrijeda,ali kad dolaze od osoba koji pisu komentar po narudzbi onda je to kompliment
    @Ivana pa eto vidis ako se spomene bilo sta sto nije u interesu gospode SAVE i Drage odmah postanes hohstapler i vucibatina,koji mrzi savox,a zasto bih ja mrzio savox?pa po toj logici mrzim i alpro,i telekom i boksit,a najvise mrzim “majkrosoft”..nista drugo nemam u raditi nego misliti i cekati dali ce savox propasti ili ne,to mi je misija zivota..mislim to imaju misljenje ljudi koji svaku kritiku(podkrjepljenu dokazima)smatraju napadom na lik i dijelo uvazenih lokalnih privrednika
    @SAVO po vama bi bilo najbolje da neko uzme firmu za 1KM i da radi 5-6 radnika kao sad,bez placanja doprinosa,a ovi ljudi koji su tu fabriku dislocirali iz ilijasa i postavili tu nek idu kuci i nek sjede tamo(sad im je zabranjen ulazak u firmu,ima spisak koji rade i samo oni mogu uci-ali da ne bi SAVO i ostali odmah skocili,to je naredio vlasnik veterinarske ambulante i vlasnik poljuprivredne apoteke,koji u slobodno vrijeme radi kao stecajni upravnik izvjesni M.Petkovic)pa ja govorim o sadsanjim malverzacijama jer za njih imam dokaze iz prve ruke,ne mogu govoriti o prijasnjem kriminalu(kojeg je bilo bez svake sumnje i to u ogromnim razmjerama)jer NEMAM DOKAZA,a sad za ovo stanje,pa sami ti radnici koji rade se zale da su po pet sest dana radili u mjesecu i bili placeni po dnevnicama a kad ima posla onda ih je premalo i jedva stignu rade na svim radnim mjestima i sl.pa to nisam ja izmislio to ljudi koji rade pricaju

    Odgovori
  17. savo 4. Oktobra 2013. 15:32

    i ne znam koji bi dokaz bio osim nalaza inspekcije?to nije nikakva prijetnja jer eto i vi g.SAVO kazete da to nije istina i sl.pa zar nije najbolje da inspekcija kaze je li ljudi rade na crno,je li zakup i ostalo po zakonu,je li po zakonu uzimati projekte firme i tipske kuce intala(koje je intal projektovao i ima ateste za njih),planove fabrike i sl.(o cemu interesantno nikad nista ne kazete)i da mediji uzmu izjave od radnika bivsih i sadasnjih koji rade i da se3 vidi istina? Da ne budu dokazi iz druge ruke ili kako gospodin drago iz beograda kaze rekla-kazala?ne znam kakva je to prijetnja? jer ako covjek radi sve po zakonu ,po propisu ako usrecuje radnike i kao tako treba raditi(uzimati planove fabrike,kupce i ostalo)i to je sve po zakonu,paonda ja trebam otici i licno se covjeku izviniti i moliti da me oprosti ovo pisanje,i dati i ostalim privrednicima recept i upustvo da i oni rade tako..

    Odgovori
  18. Ivana 4. Oktobra 2013. 17:38

    pa sad sam tek shvatila da se radi o firmi iz Ilijasa ko je preseljena poslije rata..strasno..znam da je to nekad bila uspjesna firma,kako je doslo do tog da takvu sudbinu dozivi to mi nije jasno….Azar uzimanje nacrta i planova fabrike nije privredni prekrsaj,industrijska tajna i sl?

    Odgovori
  19. savo 4. Oktobra 2013. 19:16

    @Ivana pa eto vidis da nije,to jeste svagdje krivicno djelo ali ovdje je to dozvoljeno i smije se raditi,ako slucajno ko pita ili postavi to pitanje onda zeli da komsiji crkne krava,da unisti tu firmu.hohstapler je i sl…sve ce vam reci ali odgovor na to pitanje nece..

    Odgovori
  20. dom_projekt 5. Oktobra 2013. 00:02

    hmm, iz price sam dokucio da savox nije kriv za propast intala, ali se “krivi” za ugovor pod zakupom sa intalom i za uzimanje nacrta i planova tvornice??? ako je osnutak ugovora pocinjen prije pokretanja stecaja on je i dalje punosnazan do raskida( sa tocakama istog nisam upoznat ), te zasto bi itko htio nacrte i planove tvornice???

    takodjer, i da je savox uzeo te planove i nacrte tvornice, projekte i sve navedeno, to nije nikakav grijeh, razmjena planova, projekta i uopce tehnologije u svijetu je danas itekako ziv proces medju kompanijama.

    ovo oko rotacije mi nije jasno, sto je tu predmet rasprave?

    Odgovori
  21. savo 5. Oktobra 2013. 02:59

    @dom-projekat niko a pogotovo ja nisam rekao da je savox kriv za stecaj intala,a sto se tice projekata u pitanju su projekti kuca koji su atestirani,imaju licencu,i sve dozvole i sve se to koristi(za izvoz)bez naknade. Sigurno vam je jasno koliko projekat kosta za jednu kucu,atesti sl.a sve se koristi bez naknade..a sto se tice plana fabrike pa i tu su atesti,ta firma pravi svoju fabriku i uzela je nacrte i plan zatim je dolazila grupa ljudi koji su mjerili,masine pogon i direktno te tehnologije primjenjuju kod sebe..ugovor o zakupu je potpisan prije stecaja na tri mjeseca i istekao je zatim je ponovo potpisan poslije stecaja i obnavlja se stalno..pa nije u pitanju nikakva rotacija nego je bio prijedlog ako vec uzima se komplet fabrika sa svim pogonima,kancelarijama,planovima i ostalim za 5000 KM onda je trebalo sto vise bivsih radnika zaposliti,dok se ne rijesi pitanje stecaja,dok neko kupi firmu i izmiri sve ili dio radnicima i onda naravno dalje da nastavi raditi kako zeli i sa koliko radnika hoce..sad je u stvari firma nicija,ali i dalje radi,ali sa 6-8 radnika koji rade i ne prijavljeni,bez osiguranja i na svim radnim mjestima..tako da osim sto se mmasine unistavaju ne strucnim radom(jer ipak ne mogu svi sve radit)nema ni drustvo neke koristi osim tih 6-7 radnika u proizvodnji..mislim da mamkar veci broj radnika radi ne bi tu bio problem ni ukinuti zakup ali ovako neko uzima pare a bez koristi za ikog osim kazem par radnika i odredjen broj gazda

    Odgovori
  22. dom_projekt 5. Oktobra 2013. 05:20

    hmm, ispricavam se, ali meni je nedokuciva ova prica, tj. ne pratim vas sto nelogicno tu ima, ne?
    savox nije kriv za stecaj intala, ok. savox je podnio osnutak ugovara prije stecaja intala, ok. savox kao zakupnik kompanije intal isplacuje kapital u vrijednosti
    5000 KM mjesecno intalu i ima pravo na koriscenje punog kapaciteta tvornice, ok. razmjena tehnologije, planova i projekta je urod njihove medjusobne suradnje, ocigledno, ne. iz vaseg zadnjeg komentara, vi se ne slazete samo sa brojem onih koje je savox uzeo. hmm, to
    nije problem savoxa, sa njegove strane je sve regulirano, on iziskuje najbolje radnike. savox nije duzan niti jednoga radnika uzeti a za koga nema osnovu za to, u radni odnos za odredjeno vrijeme.
    i da slazem se da projekti iziskuju najvise svega, a posebice onoga sto nam je svima i najvaznije, vrijemena.

    Odgovori
  23. savo 5. Oktobra 2013. 16:25

    @dom_projekat taj ugovor je istekao prije stecaja(prosla su tri mjeseca) i ponovo je potpisan u stecju novi ugovor,pa i kazem da je uzeto malo radnika(sami ti radnici sto rade se zale i na uslove i na broj)i nisu prijavljeni,tacnije na birou su i primaju(ili su primali)naknade za nezaposlenost sa biroa…a govorim da je savox zakupio hale i kancelarije ane tipske i ostale projkete po kojem je intal bio prepoznatljiv8krupni pano za inostranstvo sa svim atestima,koje je davao institut iz njemacke)i sl.i da od zakupa niko nema koristi(osim upravnika stecajnog i eventualno tih radnika) a unistavaju se masine i sam proces proizvodnje je u pitanju..ako i kad dodje kupac za intal pitanje je sta ce imati kupiti? samo hale sa starim gvozdjem od masina koje ce biti potpuno neupotrebljive i bice onda ne 4.200 000 nego 4 200 KM..

    Odgovori
  24. SAVO 5. Oktobra 2013. 18:51

    @savo!!
    Ne znam ni što započesmo diskusiju i o čemu smo trebali diskutovati!!?? Sada iz svega vidim zaključak da je tamo neka firma zaključila ugovor o zakupu čitave propale fabrike ”Intal”, da toj propaloj fabrici za to plaća 5000 KM, vrši se amortizaciju mašina od stručnih i nestručnih radnika propale fabrike, krug i sve se iskorištava propale fabrike, rade 5-6 radnika u toj propaloj fabrici, nisu prijavljeni, od toga nema niko koristi ni društvo niti radnici propale fabrike, uzeti neki projekti i atesti od propale fabrike,obezvrjediće se propala fabrika sa 4.200.000 KM na 4.200 KM i tako će propalu fabriku neko kupiti za te pare. E, Vi imate DOKAZE, da radnici propale fabrike, koju je zakupio neko sada rade u propaloj fabrici za novog gazdu, a ”buču i riču na sva zvona” kako im sada nije dobro, imate dokaze za svu ”muljažu” u propaloj fabrici -posebno za tih 5000 KM i radnike koji nisu prijavljeni a rade u propaloj fabrici nakon stečaja, a za ono što je urađeno ranije NEMATE DOKAZA. I sve će biti riješeno kada dođe inspekcija i ustanovi što će ustanoviti, da tamo radi 5-6 radnika prijavljeni ili ne, 5000 Km neko ”mulja, krug i mašine se uništavaju….itd????????? I stvar riješena i Vi zadovoljni, društvo i radnici imaju koristi posle toga. AFERIM druže ”savo!!! Sjedim kući cuclam komp. i mislim šta li je iz svega ovoga najbolje i pametno u stvari šta se htjelo reći??????????????

    Odgovori
  25. Test 5. Oktobra 2013. 19:06

    @savo tacno ne kontam tvoju poentu ove price al hajd… . ako se ja pitam, ja bih preporucuio neku rehabilitaciju za tebe po ovome sto citam. poz

    Odgovori
  26. Test 5. Oktobra 2013. 19:10

    @SAVO ne znam ko stoji iza ovog imena, ali mi nije jasno ,ako cemo iskreno, sto vi uopste diskutujete sa ovim covjekom ispod… Po svemu sudeci, uvijek se nadje . koja voli … tako da ovo ne bi trebalo biti nista novo. pozdrav

    Odgovori
  27. dom_projekt 5. Oktobra 2013. 19:27

    @savo, nevjerojatno, stvarno ne shvacam poantu vase price. savox nije kriv ni po jednoj tocci za koju vi ga tuzite. savox ne moze, a vjerujem i bilo koja druga tvrtka biti crveni kriz i primati radnike iz propale tvornice u svoje redove, prema tomu, ni tu mi nije nisto logicno po vasem sudu. savox je primio one radnike koji su mu odgovoarali, a ostali neka idu po birou, to je trziste poslovanja. savox nije sklopio ugovor u procesu stecaja, jer isti ne bi bio ni ovrsen, prema tomu i tu grijesite. ovo oko razmjene tehnologije, nacrta i planova je potpuno normalna stvar, i tu savox ne bi ni mogao isto poduzeti, a da nema suradnju sa intalom, prema tomu i tu ne vidim logiku vase price. takodjer, ova prica oko unistavanja masina mi je i vise no smijesna.

    Odgovori
  28. savo 5. Oktobra 2013. 19:35

    @SAVO pa sta ja mogu ako vam nije jasno zato sam i pisao u krug,da bih vam objasnio ali ne vrijedi pa ne vrijedi,za mene jeste muljaza kako vi to kazete a ne ja,to sto ljudi rade na CRNO bez socijalnog i zdravstvenog osiguranja to je po vama u redu i tako treba da rade i ostali ne znam zasto i oni uopste priajvljuju i placaju doprinose kad je u redu da se ne placa..sto se tice dokaza ja sam rekao da ce dokaz biti nalaz inspekcije,da li rade na crno ili ne,I NISAM REKAO DA CE BITI SVE RIJSENO,nemojte podmetati svoje stavove pod moje,to su vasi argumenti da iskrivljujete i podmecete ono sto nisam rekao,sve sam vrlo jasno rekao i nema smisla ponavljati vise,uskoro ce se sve pokazati i dokazati javno..
    @test pa nisam ja kriv sto vi “ne kontate”ja tu ne mogu pomoci sve vrlo jasno pise,ali posto pisete po narudzbi pitajte “SAVO”da vam objasni,nema smisla da vrijedjate ali to su vasi nacini kad nemate odgovor onda vrijedjanje,prvo pocne od hohstaplera pa onda do rehabilitacije i ostalih vrijedjanja i omalovazavanja za tudje misljenje i stavove..ja vam obojici odgovoram,aferim vama i ucite se lijepom ponasanju i kulturi dijaloga,ako se ne slazete ok,ali nema smisla da na takav nacin razgovarate,jer se eto neko drznuo da misli suprotno od vas..

    Odgovori
  29. savo 5. Oktobra 2013. 19:39

    @dom_projekat ja nisam tuzio ni po jednoj tacci ni spomenu savox ali vidim da ste vi veoma veoma upuceni pa cu vam ukratko reci da sam poslije ove price i diskusije drznuo da pitam par pravnika koji imaju sasvim suprotno misljenje od vaseg i koji su advokati sa duzim ” stazom” i kazu da nisu tu cista posla oko projekata i ostalog kao i zakupa..ali da ostanemo na tome vi imate suprotno misljenje i ja to cijenim,a vrijeme ce pokazati koje bio u pravu,jer ce se neke stvari,barem se nadam,uskoro biti jasnije

    Odgovori
  30. Ivana 5. Oktobra 2013. 19:46

    stavrno test i SAVO pa zasto takve rojeci i uvrijede ako neko misli suprotno od vas? Pa gospdine “test” treba vi da odete kod psihijatra da se naucite da pustite i druge da misl i iznose svoje stavove..ja ne znam da li je “savo” u oravu ili ne,ali tako napadati covjeka sa takvim rjcnikom,cuclanje kompa,rehabilitacija,hohstapleri,uvijek se nadje jedna….mislim stvarno sta reci svaka vam cast,to je demokratija kojom se danasnji biznismeni i njihovi placeni komentatori sluze..evo napadnite i mene,i ja ne mislim kao vi,vjerovatno sam i ja kriva sto sam hohstapler i ostalo..ali da me ne bi napali recicu da je i SAVO i njegov test u pravu i treba radnici da rade na crno ne treba im nista placati nastavite tako i aferim..

    Odgovori
  31. savo 5. Oktobra 2013. 19:51

    @ivana pa eto vidite koliko uvreda samo sto sam skrenuo paznju na desavanja u intalu i sto sam rekao kad su rekli da pricam bez dokaza,da ce dokaz biti nalaz inspekcije i zahtjev da se ispitaju stvari tamo.. Pa sta ima bolje za gospudu test i ostale ako su oni u pravo ako je sve po zakonu nego da se dokaze od strane nadleznih institucija??? ako je sve u redu ako su u pravu eto idealne prilike da se to dokaze .sta je tu uvrijeda,sta je tu mahanje dokazima,sta su tu floskule? sve ce biti dokazano i oni ce biti u pravu ako su radili po zakunu zakupci,i stecajni upravnik..nema trece i nema razlog za vrijedjanje

    Odgovori
  32. SAVO 6. Oktobra 2013. 02:10

    @savo i ivana! lh
    Ja sam samo htio dati neki doprinos ovome ”savo”, da razjasnim, da ima prečih stvari da se riješi pitanje u ”Intal” nego što one potencira: zaposleni na crno, rotiranje, zakup itd. Sve on to dobro zna ko je zakupac i ko je ”uzeo” industrijsko vlasništvo, ko plaća zakup itd. Fokusirano ide na tu firmu, a u biti se pravi ”da ne ide na tu firmu”. Njega samo zanima situacija u opisanim gore dijelovima. Slažem se i da to treba riješiti, a osnovnu agoniju nigdje ni jedno ne pominjete. ”savo” stvarno, zbog Vašeg stava i bilo čega, što rekao ”test” ispod svakog nivoa je da bilo šta Vama kažem, osim da je uskoro završetak sprata u Domu zdravlja Milići, gdje se sprovodi projekat …..ne bi bilo loše da odete malo u posjetu, uz put da Vam gospođ(a)ica pravi društvo.
    Kada završite posjetu javite se i recite, šta je bilo i kakav lijek preporučujete za ”Intal”!!! Ja sam se bez ikakvog razloga i povoda javio na komentar, a samo da kažem da ima hiljade mnogo prečih stvari da se preduzme u vezi događaja prije uvođenja u stečaj, za to i nema niko DOKAZA, a ima za ovih 5-6 radnika i zakup.
    Bolest nije mana, a zloba i te kakva ljudska negativnost i dr.

    Odgovori
  33. savo 6. Oktobra 2013. 17:24

    @SAVO ja da”u biti” idem na “tu” firmu kako vi mislite ja bih onda pricao i hidrocentrali,koju ta firma godinama pravi o tome kako su kasnile plate,o ostalim stvarima kojih ima koliko god hocete i o kojim se javno i tajno prica(kao na primjer kako je savox i dok je uzimao zakup intala dok nije bio u stecaju sta je i onda radio) ali to mi nije cilj,jer nemam dokaza.Sto se tice rada na crno za to ima dokaza(dovoljno je otici u biru i vidjeti da su ti radnici na birou a radu za “savox”)a sto se tice rotiranja napisacu jos jednom to je MOJE MISLJENJE(izvinte SAVO sto imam misljenje koje se ne slaze sa vasim i koje je suprotno vasim interesima i shvatanjima drustva i svega ali eto)i ima jos dokaza koje vam mogu predociti,ali nije ovdje mjesto jer vama je bitnije licno vrijedjanje..sto se tice onih koji su to doveli do ovakavog stanja itekako treba ispitati a ja sam pisao i onjima i o kreditima irb-a i nacinu njihovog trosenja i tada sam bio napadnut gotovo istim rjecnikom(hohstapšler,jede hljeb intalov,budala..kada sam rekao da ce sigurno firma otici u stecaj isto mi je receno da mi treba ludacka kosulja i da pisem to da unistim intalov renome)i da na kraju kazem ne zivim u milicima ne poznam licno savox a posto vi znate slobodno otidjite u dom zdravlja ali u zvornik kod psihijatra da vam da kakv lijek protiv napada agresije,a da vas nauce lipom ponasanju i manirima izgleda,na zalost ,da je kasno jer su vam i sila i moc udarili u glavu..nastavite slobodno vrijedjati,a ako hocete da odgovorite odgovorite za ova pitanja koja sam postavio,za prijasnji kriminal,stanje i ostalo sto je dovelo do propasti intala ja se slazem sa vama da treba ispitati,pa osto ste vi izgleda i vise nego upuceni pokrenute ta pitanja predocite dokaze,ja cu vas poidrzati,a ja zasto imam dokaze ja cu pokrenuti,mada sumnjam da ce te me podrzati

    Odgovori
  34. Ivana 6. Oktobra 2013. 21:05

    SAVO ja ne zivim u Milicima ja sam iz Istocnog Sarajeva,nisam upucena u toliko u probleme,ali znam odakle su ti ljudi dosli i koliko su imali muka da dislociraju fabriku,znam kakv je izbjeglicki zivot..ja sam govorila sa drustvenog aspekta,i reagovala na vase grubosti,ali je ispalo da ste vi jedan prost covjek koji nista drugo ne zna osim vrijedjati,pljuvati i druge omalovazavta..posto ste vi u Milicima i znate dobro te institucije kao njihov redovni posjetilac otidjite vi i uzmite uputnicu a ja cu vam praviti drustvo do Jagomira,a tamo cete nadam se ostati dok se malo smirite..i da jeste zloba ali omolovazavanje drugih najgora karakteristika,a to je u pravo slucaj kod vas..svaka vam cast na kulturi dijaloga,nastavite i dalje da vrijedjate jer je to lakse nego dopustiti da neko nesto drugacije misli i kaze…

    Odgovori
Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Stručnjaci i lokalne vlasti protiv hitnih izmjena Zakona o uređenju prostora

5. Decembra 2025. — 16:5505 minuta čitanja

Predložene izmjene Zakona o uređenju prostora i građenju drastično i bez opravdanog razloga centralizuju ključne nadležnosti

Nastavlja se rat banaka i UIO

5. Decembra 2025. — 15:43

Trivić: Cijena struje za privredu raste za 20 posto

5. Decembra 2025. — 14:20

Crveni mulj iz „Alumine“ guta zvornička sela (FOTO/VIDEO)

5. Decembra 2025. — 13:31

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.