BANJALUKA, Banjalučka pivara je, nakon tri godine pauze, ponovo počela da izvozi svoj najpoznatiji brend Nektar pivo u Italiju.
Ovaj iskorak u poslovanju se prvenstveno desio zahvaljujući velikom interesovanju ljubitelja Nektar piva koji žive u Italiji, kao i uspješnim sklapanjem ugovora sa novim distributerom PAROVEL GROUP.
Promovisanje ovog svog poslovnog poteza Banjalučka pivara je ozvaničila i sponzorisanjem poznate jedriličarske regate Barcolana 48, koja se održala od 30. septembra do 9. oktobra.
U Banjalučkoj pivari ne kriju zadovoljstvo što ponovno izvoze u Italiju i što su u prilici da podrže velike manifestacije koje se tamo održavaju:
“Mnogo smo radili na razvoju naših izvoznih potencijala i proširenju tržišta, u skladu sa zahtjevima i željama naših potrošača. Srećni smo što su naši napori urodili plodom jer se uz pomoć odlične saradnje sa novim distributerima Nektar pivo ponovo našlo u Italiji. Posebna čast nam je što smo bili u prilici da podržimo spektakularan događaj kao što je Barcolana 48”, poručili su iz Banjalučke pivare.
Jedriličarska regata Barcolana je događaj koji se organizuje počev od 1969. godine i predstavlja najmasovniju regatu na Mediteranu.
Tome u prilog govori podatak o broju od 25.000 jedriličara, članova posada koji su se našli na regatnom polju ukupne dužine 16 nautičkih milja.
Cjelokupan događaj prati više od 250.000 gledalaca. Ovaj spektakularni događaj se održava svake godine u drugoj nedjelji oktobra, a tokom deset dana održavanja smjenjuju se događaji koji prethode nedjeljnoj regati koja se održava u Trstu.
Više informacija o samom događaju se može naći na web sajtu: http://www.barcolana.it/