BEOGRAD, Kompanija Nectar oštro reagovala na reklamu kompanije Fresh & Co i na njihov brend Next Premium 100%, za koju tvrde da je kršenje Zakona o oglašavanju jer dovodi potrošače u zabludu.
Oglasnom porukom “Pitate se zašto je Next 100% najgustiji voćni sok u Srbiji” i komunikacijom: “Za razliku od nekih drugih, kad mi napišemo 100% narandža…”, grubo se krši Zakon o oglašavanju, navodi Nectar. Ne postoji zvanično istraživanje kojim bi se moglo utvrditi da je neki proizvod najukusniji, tako da tvrdnja nije tačna, niti je u skladu sa zakonom, čime se potrošači direktno dovode u zabludu, a profesionalna etika krši, navodi Nectar.
Izjavom “za razliku od nekih drugih…”njihov proizvod se neistinito upoređuje sa svim konkurentskim proizvodima u kategoriji 100% sokova, za koje je Nacionalna organizacija potrošača utvrdila da su u skladu s Pravilnikom o kvalitetu, a to su sokovi Nectara, Raucha, Fruvitae, Takovs, IB Tima, navodi Nectar.
Takav postupak nije u skladu sa dobrim poslovnim običajima lokalne konkurencije, navedeno je u saopštenju. Emg.rs
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Podrzavam Nektar (zbog najjacih reklama:)
a preterao ga nexT, sa ovim..
Shone da li ti to podržavaš Nektar pivo ili Nektar sok ?