BANJALUKA – „Autoputevi Republike Srpske“ prikupili su u prošloj godini 8,1 miliona maraka naplatom putarine na autoputu Banjaluka – Gradiška i dijelu autoputa „9. januar“, dok su na organizaciju naplate potrošili 2,2 miliona KM.
Prema podacima ovog preduzeća na naplatnoj stanici „Jakupovci“, na autoputu Banjaluka-Gradiška, u prošloj godini naplaćeno je 4,01 miliona KM bez PDV-a, dok su troškovi organizacije naplate iznosili gotovo 1,1 miliona KM.
U istom periodu na autoputu „9. januar“, na dionici Doboj – Prnjavor, naplaćeno 4,09 miliona KM po osnovu putarine, dok je na organizaciju naplate potrošeno više od 1,1 miliona KM.
„Učešće troškova organizacije u prihodima od naplate putarine na autoputu Banjaluka-Gradiška je 27,3 odsto, dok je na dionici Doboj – Prnjavor 27,4 odsto“, navodi se u odgovoru „Autoputeva RS“ na poslaničko pitanje.
Autoput Banjaluka – Doboj još uvijek nije u potpunosti završen, a njegova izgradnja koštaće 402 miliona evra i u potpunosti će biti finansirana iz kredita.
Prva dionica od Prnjavora do Doboja završena je i puštena u saobraćaj 2016. godine, dok su radovi na dionici od Banjaluke do Prnjavora još uvijek u toku i trebalo bi da budu završeni ove godine.
CAPITAL: M.Č.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Veoma rentabilno. Za 150 godina ce otplatiti kredit za auto puto.
Naplata ce skociti i to zestoko.
Prvo kada zatvore sistem jer sada ljudi maksimalno koriste izlaze gdje nema rampi. Drugo kada postave kamere. Npr. cim je pustena dionica autoputa od Laktasa do Drugovica odma je citav put Klasnice Drugovici postao naseljeno mjesto. Pa sad biraj da li ces voziti 50 km/h ili ces ici autoputom. Kad ugrade radare na magistralu avi ce ici na ap. Trece kad se zavrsi most na Savi i dionica do prnjavora cijela populacija iz sarajeva i okoline ce ici na grqdisku kad idu da rade u njemacku.