BIHAĆ – Prvi putnički talgo voz na relaciji Sarajevo – Bihać – Sarajevo krenuće na put 2. jula, čime će nakon punih 26 godina biti uspostavljen putnički željeznički saobraćaj između Unsko-sanskog kantona i glavnog grada BiH.
Prema riječima Enisa Džafića, direktora “Željeznica FBiH”, pri kraju su radovi ne elektrifikaciji dijela Unske pruge od Bihaća do Novog Grada, u dužini od 47 kilometara i ovi poslovi će biti urađeni na vrijeme.
“Ovaj voz ima veliki značaj za Unsko-sanski kanton, za sadašnje zaposlenike to je garancija da će zadržati svoja radna mjesta, a stvaraju se i pretpostavke za nova zapošljavanja. Bez ovog voza to sigurno ne bi bilo moguće, a o tome kakav će komunikacijski i ekonomski značaj biti od svega izlišno je i govoriti”, istakao je Džafić.
On je podsjetio kako je u popravku uništene elektromreže i revitalizaciju pomenutog dijela pruge ovo preduzeće uložilo tri miliona maraka i da je sve urađeno sredstvima kompanije i uz pomoć Vlade FBiH. Istakao je kako su u realizaciji projekta imali veliku pomoć kolega iz RS, a na ovaj način se realizuje strateški plan da svi veći gradovi u FBiH budu povezani željezničkom mrežom.
Premijer USK Husein Rošić istakao je kako se u cijelom poslijeratnom periodu ne odvija putnički saobraćaj željeznicom između Unsko-sanskog kantona i drugih dijelova BiH.
“Ovo pitanje je za nas važno sa tri aspekta. Prvi je povezivanje željeznicom s ostatkom BiH, drugi je konekcija sa Hrvatskom i tamošnjim lukama i treći aspekt je vezan za razvoj turizma na ovim prostorima”, istakao je Rošić.
Inače, Unska pruga, koja je nekada povezivala USK sa ostatkom zemlje, kao i sa Hrvatskom, od okončanja rata se, zbog uništene električne infrastrukture, koristi isključivo za odvijanje teretnog saobraćaja. Nezavisne novine
1 komentar
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Ovde je napisano mnogo gluposti.
1) Nije proslo 26 godina od kada je prosao poslednji putnicki voz vec 8 godina. 2010 je isao voz Bihac Sarajevo sa klasicnim vagonima i ukinut je jer je bio PRAZAN ali se stalno navodi kako se uspostavlja saobracaj poslije 26 godina.
2) Elektricna mreza na ovoj pruzi NIJE UNISTENA U RATU, mozda je bilo manjih ostecenja ali uz minimalne popravke se mogla osposobiti. Mreza je unistena POSLIJE rata u organizovanoj kradji.
3) Bihac se ovim projektom ne povezuje sa hrvatskim lukama. Ovim projektom se omogucuje jeftiniji saobracaj prema kontintentalnom dijelu hrvatske. Znaci Bihac je vec povezan sa Zagrebom ovom prugom a elektrifikacijom se samo smanjuju troskovi vozova. Ovde nije rijec o povezivanju sa lukama nego sa Zagrebom Banja Lukom i Sarajevom. Da bi se povezali sa hrvatskim lukama prvo moraju da osposobe pruge u suprotnom pravcu(prema Kninu). To samo govori da ovaj nazovi premijer ne zna ni kuda mu pruga vodi ni u sta su ulozili pare a to dalje govori da ga zaboli ona stvar za prugom i da je dosao da se malo slika promovise.