NJUJORK, U svakom kreativnom, inovativnom procesu, preduzetnik mora biti spreman na nesavršenstva i greške kako bi otkrio pravu formulu uspjeha, navodi Piter Sims u svom blogu na Harvard Business Review.
Bezgrešan nije bio ni Stiv Džobs, a najviše je naučio iz nekoliko velikih grešaka.
Greška 1: Postavljanje Džona Skalija kao direktora Applea koji je u roku od dvije godine pokrenuo kampanju u okviru odbora kompanije sa namjerom da otpusti samog Stiva Džobsa.
Greška 2: Kada je otkupio Pixar Džobs nije vjerovao da će animirani filmovi donijeti novac. Smatrao je da će Pixar postati velika hardware kompanija.
Greška 3: Pokušavao je da proda danas jednu od najvećih kompanija u sferi animiranih filmova nebrojeno puta. Nakon četiri ili pet godina otkako je kupio Pixar, pokušavao je da bar povrati novac koji je uložio, što je iznosilo oko 50 miliona dolara.
Greška 4: Iza vizionara poput Stiva Džobsa stoje brojni neuspješni projekti:Apple Lisa, Macintosh TV, The Apple III, The Powermac g4 cube. Bizlife, S media