PARIZ, Atraktivna premijera koju su nam Francuzi pripremili za autosalon u Pekingu ipak se neće zvati DS9, kako se nagađalo, već Numero 9.
Novi automobil, nakon koncepta Metropolis, nastavak je “Citroenovog” poigravanja s premium klasom. Premda je Numero 9 manji od spomenutog koncepta, te ima karoserijski oblik takozvanih shooting brakeova, ipak je s 4,93 m dužine, 1,94 m širine i s tri metra međuosovinskog razmaka veći od “Mercedesove” E-klase.
Što se tehničke strane priče tiče u “Citroenu” ističu kako je kao pogon korišten hibridni benzinsko električni sklop sačinjen od turbobenzinca i elektromotora.
1.6-litreni četverocilindraš, nastao u saradnji s BMW-om, pogoni prednje točkove sa 225 KS i 275 Nm, dok je za zadnju osovinu zadužen elektromotor sa 70 KS i 200 Nm. U potpuno električnom režimu, s jednim punjenjem koje traje tri i pol sata, Numero 9 navodno prevaljuje 50 kilometara.
S oba motora upogonjena u cilju najboljih performansi, “Citroenov” koncept do stotke sprinta za 5,4 sekundi, te juri 244 km/h.
Francuzi su zasad još nijemi po pitanju serijske proizvodnje, ali ne bi nas iznenadilo da automobil luksuzniji od DS5 dočekamo prije nego kasnije. topspeed.com