SARAJEVO, „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ je istraživanje koje je na tržište BiH ove godine uveo portal Posao.ba kada je projekat dobio regionalni karakter.
Portal Infostud iz Srbije uveo je istraživanje još 2008. godine, a ove godine takođe istraživanje uvodi i portal MojPosao iz Hrvatske.
Cilj istraživanja jeste da se utvrde faktori upravljanja ljudskim resursima, na kojima kompanije u regiji treba dodatno da rade kako bi stvorile timove sa kojima će lakše zajedno dolaziti do poslovnih uspjeha, kao i da se prepoznaju i nagrade kompanije koje najviše vode računa o zadovoljstvu svojih zaposlenih.
Posao.ba ove godine prvi put je učestvovao u istraživanju i to isključivo na regionalnom nivou. Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ ove godine nije dobila nijedna kompanija učesnica iz BiH, a razlog tome jeste nedovoljno dobar rezultat istraživanja na regionalnom nivou. U regionalnom istraživanju ukupno je učestvovalo 87 kompanija sa 11.345 zaposlenih.
Anketiranjem je obuhvaćeno ukupno 5 kompanija Bosne i Hercegovine, odnosno 564 zaposlenih, a u pitanju su sljedeće kompanije: JU „Apoteke Sarajevo“, Al Jazeera Balkans d.o.o, Delhaize BH d.o.o, Violeta d.o.o. i dm drogerie markt d.o.o.
Priznanje „Najbolji poslodavac u regiji 2012“ u sve tri kategorije (velike, srednje i male kompanije) osvojile su kompanije iz Srbije: Apatinska pivara Apatin d.o.o u kategoriji velikih kompanija, u kategoriji srednjih kompanija DHL International Beograd d.o.o te u kategoriji malih kompanija, kompanija Nordeus d.o.o.
Kako se navodi u saopštenju, do ovih rezultata je došlo na način da su unutar kategorija izabrane kompanije sa najboljim rezultatom istraživanja na državnom nivou a potom poređene na regionalnom nivou.
„Ovo je prvi put da Posao.ba učestvuje u organizaciji istraživanja zaposlenih unutar projekta Najbolji poslodavac kojeg organizuje portal Infostud iz Srbije. Svjesni smo da do sada niko nije proveo slično istraživanje unutar kompanija u BiH, te da je ovakav način ispitivanja zadovoljstva zaposlenih u BiH potpuno nov. Bez obzira na mali odziv kompanija iz BiH, zadovoljni smo da je prepoznat značaj učešća u jednom ovakvom istraživanju, a on se prije svega ogleda u prilici da poslodavci zaposlenima pokažu da brinu o njihovom mišljenju i zadovoljstvu, mogućnosti poređenja sa kompanijama iz iste branše i osvajanju priznanja „Najbolji poslodavac u regiji“, pozitivnom PR-u prema javnosti i svojim zaposlenima i na poslijetku detaljnom izvještaju o zadovoljstvu zaposlenih sa kvantitativnom i kvalitativnom analizom i uključenim preporukama“, izjavila je Alma Hadžić, koordinator projekta u BiH.