BANJALUKA, Banjalučki aerodrom podići će se iz pepela – optimistični su u upravi tog preduzeća. Sedam miliona maraka, koliko su dobili od IRB-a, već su krenuli da raspoređuju.
U izgradnju novog kargo skladišta, koje bi trebalo da bude gotovo do kraja oktobra, najviše se uzdaju.
Sa savremenijim objektom koji će zadovoljiti sve sanitarne uslove, nadaju se da će kargo saobraćaj vratiti u Mahovljane, i konačno krenuti da zarađuju.
I putnicima će, obećavaju, boravak na aerodromu biti mnogo prijatniji. Renoviraće se putnički terminal.
“Sa tom dogradnjom bismo zapravo dobili dodatni prostor koji bi zadovoljavao standarde prema avio kompanijama. Jer da bi neko letio s vašeg aerodroma, između ostalog, ima određene zahtjeve. Ti zahtjevi podrazumijevaju komfor. Taj komfor se mjeri i sa terminalnom zgradom, njenim sadržajima, mogućnostima, kapacitetima”, kazao je Miroslav Janjić, dirketor JP Aerodromi RS.
Pored ulaganja u aerodrom, Janjić poručuje da intenzivno pregovara sa nekoliko avio-kompanija, ne bi li osvježili ponudu letova.
Sa Air Srbijom, kaže, nastavljaju da sarađuju, i to je jedino što je za sada sigurno. Ni od Nijemaca još nisu odustali. U Ministarstvu saobraćaja otkrivaju da ima još nekoliko ponuda.
“Dobili smo ponudu od ambasadora iz Belgije za uvođenje linije Sarajevo-Banja Luka-Brisel. Zapravo, radi se ispitivanje prostora, terena, putnika eventualno. Imamo pregovore i sa izraelskim nekim kompanijama, sa irskim kompanijama”,rekla je Vesna Vožni, pomoćnik ministra saobraćaja i veza RS.
Tender za kargo prevoznika biće raspisan u februaru, a sva oprema je već stigla.
Radnici se nadaju da će aerodrom konačno zaživjeti, jer im plata već neko vrijeme kasni, a uslovi rada odavno nisu dobri.
Ne mogu ni da budu, poručuju, kada mjesecima nemaju posla. Ipak, na završnom računu za prošlu godinu Aerodromi neće imati minus.
Koliko su poslovali iznad nule, nisu htjeli da otkriju, ali priznaju da su se provukli kroz iglene uši. ATV
10 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Šansa, je jednom propuštena, da se aerodrom, stavi u dobru ekonomsku funkciju.
Odbijanje Wizz Air, je najveći promašaj rukovodstva aerodroma ili nekih viših instanci.
Sada, kada je Tuzla i daleko lošiji aerodrom, sa postojećom infrastrukturom u odnosu na banjalučki, više nema povratka.
Wizz Air, postaje dominantan avioprevoznik low cost kompanije i zbog same konfiguracije tog aerodroma, a da se na vrijeme razmišljalo Banja Luka je mogla biti danas primarni aerodrom toga tipa u regiji.
Više puta sam bio u tuzli, gdje usluge koriste putnici, Srbije,Crne Gore, Bosne, Hrvatske.
Od nedavno imate i dodatne letove za Njemačku i druge države, a takođe Wizz Air, otvorio je i liniju Budimpešta-Sarajevo.
sramota…sramota I sramota…ne mogu da vjerujem gdje zivimo…ali opet, to je BALKAN brate…sjedi, cekaj,polako, sutra cemo …prva sansa se u startu odbija, za drugu se trazi KESH a za trecu se optuzuju svjetski mocnici sto hoce nase blago da rabe I iskoristavaju…. ako se neko zajebe I ipak napravi posao..e tek onda ga krene narod pljuvati…tipa: ZNAS TI KOLIKO TAKAV AERODROM U AUSTRIJI KOSTA? A? A VI GA DALI ZA 1€……
Sta si ti jadan htio reci, ni sam ne znas.
@Rabe
bas mi je drago sto imamo profesora knjizevnosti, pravopisa I gramatike na forumu da ispravlja I ostavlja komentare… htjeo sam reci da je kladionica zakon I sta ce nam aerodrom…kontas?
Pitanje je koliko će se ova kreditna investicija moći otplaćivati ili je to još jedan propali kredit kod banke Srpske.
Rabis li tipkovnicu kak spada? Kaj ce ti kapitaliziranje slova i?
Za kargo saobraćaj i transport robe idealan.
Kad bi uprava znala kako se zove, bilo bi tu posla. Drzanje njih na tim pozicijama je besmislica.
Oni koji su ga doveli dotle nece ga podici iz pepela. Treba ih otjerati i postaviti ljude koji znaju, ljude sa iskustvom.
Zasto ih drzava ne posalje u Tuzlu na aerodrom na obuku, mozda nesto nauce.