BEOGRAD, Međunarodni Sajam turizma u Beogradu, koji će biti održan od 19. do 22. februara, okupiće oko 1.100 izlagača iz 50 zemalja, a ovogodišnja zemlja partner su Ujedinjeni Arapski Emirati (UAE), što bi moglo da doprinese boljem pozicioniranju turističke ponude Srbije na području Bliskog istoka, smatra direktorka Turističke organizacije Srbije, Gordana Plamenac.
Pod sloganom “Iskoristi trenutak” u šest izložbenih hala Beogradskog sajma okupiće se najznačajnije turističke organizacije, agencije, turoperatori, predstavnici hotela, planinskih centara, banja, jezera, gradova, regija i zemalja sa svih kontinenata i ponuditi posjetiocima aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma, UAE, predstaviće kulturne znamenitosti i atraktivnu turističku ponudu a njihov nastup na sajmu biće u duhu raskoši i sjaja kojom odiše ova zemlja, najavili su organizatori sajma.
Zahvaljujući vizionarskoj izgradnji, fantastičnim arhitektonskim projektima i napretku, bogati i raskošni Emirati, jedna su od najatraktivnijih turističkih destinacija u svijetu.
Partnerstvo na ovogodišnjem Sajmu turizma dio je prepoznavanja potencijala i razvoja ekonomskih odnosa i saradnje zemalja.
Na ovogodišnjem sajmu prvi put će se predstaviti jedno od najljepših ostrva Kariba – Jamajka.
Značaj ovogodišnjeg Sajma turizma, pored uspješnog komercijalnog aspekta – prodaje turističkih aranžmana i promocije poslovnog imidža izlagača, biće i unapređenje biznis segmenta i jačanje poslovne posjete.
Poput modernih evropskih sajmova, i beogradski Sajam turizma orijentisan je ka povećanju broja konkretnih poslovnih dogovora ostvarenih tokom manifestacije i posredovanju u različitim vidovima poslovne saradnje među učesnicima na sajmu.
Organizatori su planirali da se u prijepodnevnim satima odvijaju poslovni sastanci i posjete, dok su popodneva rezervisana za zabavne sadržaje i promocije.
Sajam turizma biće mjesto direktnih susreta poslovnih ljudi iz sektora turizma, ugostiteljstva, hotelijerstva, opreme za hotele i restorane i industrije vina.
Beograd, kao prijestonica i evropski centar, ne prestaje da se usavršava, grade se i otvaraju novi hoteli, raste broj turističkih posjeta i obilazaka, a zahvaljujući boravku stranih gostiju na Sajmu turizma grad će generisati oko 15.000 noćenja.
Posebno sadržajne nastupe na Sajmu turizma pripremile su Turistička organizacija Srbije i Turistička organizacija Beograda, koje se mogu smatrati domaćinima manifestacije.
Predstavljanje Srbije kao zemlje pogodne za investicije, poslovne susrete, kongrese i seminare, ali i za obilazak, odmor, rekreaciju i oporavak, adrenalinske avanture, šoping i zabavu jedan je od najvažnijih ciljeva sajma.
Turistička organizacija Beograda će sa Sekretarijatom za privredu grada Beograda i Privrednom komorom Beograda predstaviti zajednički projekat i saradnju u oblasti podsticanja razvoja ruralnog turizma.
Na sajmu će se Beograd promovisati kao poslovna “city break” destinacija.
Pod sloganom “Taste Serbia”, posljednji dan Sajma turizma, nedjelja 22. februar, osmišljen je kao sveobuhvatna prezentacija Srbije i Beograda u hali 4 Beogradskog sajma.
Tada će posjetioci moći da uživaju u ukusima i mirisima gastronomske ponude svih krajeva Srbije, kao i beogradskih opština u okviru zajedničkog nastupa.
Istovremeno sa Sajmom turizma organizuju se još tri manifestacije koje turizam čine potpunim – Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA, Sajam vina BeoWine i Sajam suvenira.
Ovogodišnji Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme “HORECA Oprema” pružiće novu priliku kompanijama koje se bave proizvodnjom i distribucijom ove opreme da predstave najnoviji asortiman svojih proizvoda.
Posjetioce i poslovnu publiku očekuju proizvođači opreme za kuhinje, restorane, barove, hotele, bankete, sigurnosnih i rezervacionih sistema, oprema i sredstva za čišćenje.
Prisustvo najuglednijih vinara i vinarija, proizvođača opreme za vinarstvo i vinogradarstvo, bogata ponuda vrhunskih vina sa područja Srbije kao i promocija vinskog turizma čine BEOWINE FAIR najznačajnijom manifestacijom u regionu.
Četiri sajamske manifestacije koje se održavaju od 19. do 22. februara na Beogradskom sajmu biće idelna prilika za susrete poslovnih ljudi u turističkom i hotelskom biznisu, kao i proizvodnji i degustaciji vrhunskih vina u ovom dijelu svijeta, ali i prilika za posjetioce da iskoriste ekskluzivne sajamske pogodnosti i odaberu destinaciju za putovanje i odmor, ali i najbolje vino ovog podneblja. Tanjug