NJUJORK, Posrnula društvena mreža MySpace objavila je četvrti veliki redizajn, pokušavajući da povrati svoj stari ugled.
MySpace trenutno ima publiku od oko 54 miliona, što je znatno manje od stotina miliona kada je bio na vrhuncu slave 2005.
„Trenutno naporno radimo da izgradimo novi MySpace od nule”, stoji na sajtu. „Ali ostajemo vjerni našim korenima u jednom važnom pogledu – ohrabrivanjem ljudi da se izraze kako god žele”.
Potom su fanovi pozvani da se priključe novoj zajednici i omogućen im je mali uvid u redizajn. Novi MySpace kaže da mu je muzika u srcu. Korisnici će moći da kontrolišu audio sadržaj preko navigacionog panela i fotografija albuma sa plejlistama.
Discover tipka će ponuditi pristup umjetnicima u trendu, muzici, miksevima, spotovima, vijestima i predstojećim koncertima.
Na stranicama umjetnika naći će se dosta muzike, albuma i spotova, obećavaju iz MySpacea. B92