BANJALUKA, Kompanija “M:tel” omogućila je svojim korisnicima uslugu “Račun na mejl”, čime mogu istovremeno da zaštite prirodu i uštede vrijeme.
Iz ove kompanije poručuju da se od jednog drveta starog 15-20 godina proizvede celuloze za samo 2.000 računa, zbog čega nude korisnicima da postanu dio zajedničkog tima koji se brine o prirodi sa ciljem da se smanji potrošnja papira za slanje računa.
“Zamijenite dosadašnju naviku da račune za telekomunikacione usluge dobijate u poštanskom sandučiću. Uključite uslugu `Račun na mejl`, čime račune dobijate onlajn, putem svoje mejl adrese”, saopšteno je iz “M:tela”.
Usluga “Račun na mejl” može se aktivirati u bilo kojem “M:tel” prodajnom mjestu ili putem “Mojeg M:tel portala”.
Uz ovu, može se zatražiti dodatna usluga “Moj račun”, koja omogućava besplatan ispis /listing/ odlaznog saobraćaja za postpejd usluge fiksne i mobilne mreže. Srna
8 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
A cuvamo i mtelove finansije i stetimo postama srpske.
Nikad necu prihvatiti racun na mail radi posta srpske!
Baš radi Pošta Srpske treba da se prihvati ovo.
1. Imaćeš brži pristup računu. (zbog sebe)
2. Smanjuje se zagađenost (za društvo)
3. To što m:tel čuva svoje finansije je sasvim logično razmišaljenje
4. Na prvu to izgleda kao šteta za Pošte Srpske, ali možda ih ovakve stvari natjeraju da pokrenu neke druge servise, da se snalaze i da budu konkurentniji privatnim poštama kao npr EuroExperess. Ne treba se oslanjati na m:tel, stvari su takve da se moraš boriti kako znaš i umiješ
Sve je to uredu, ali i ja ga moram stampati kad ga dobijem na mejl. A gdje da stampam ako nemam stampac (moram otici u fotokopirnicu i dati 0,10km za nesto sto mi trenutno dolazi besplatno )? Kakva je to usteda papira, ako ne stampaju oni nego stampam ja. Jedino trajni nalog i placanje preko interneta stede papir.
Za brzinu dostavljanja racuna ste upravu. I da ne bude da samo kudim, stvarno sam zadovoljan kvalitetom usluga koje mtel pruza.
Ne moras stampati, ako imas elektronsko bankarstvo.
Upravo to. Digitalizacija usluga je neminovna. Ima mobilno bankarstvo preko kog mozes sve da platis.
Suština je da što više računa na mail to manja faktura od Pošta. U pitanju je smanjivanje troškova. Čista ekonomska logika. A igranje na kartu zaštite prirode je marketing.
Koga briga za Postama. Skoro svi dobavljaci usluga (komunalno, elektro) nude mogucnost slanja racuna mailom. Za njih jeftinije i brze, za korisnike brze i jednostavnije.
Sto se Posta tice, jadni postari svakako zarade platu ne samo sebi vec i dijelu betera u administraciji, koja je sakom i kapom primana i jednom se mora podvuci crta (= Konstantin Savic, ma otpusticu sve stranacki naprimane).