NJUJORK, U januarskom izdanju časopisa Wired premijermo je predstavljen interaktivni oglas za Motrolin smartfon Moto X.
Oglas ima dugmiće pomoću kojih je moguće mijenjati boju prikazanog uređaja.
Interkativni oglas koristi komponente debljine papira, a tu su baterija, LED-diode i membrana koja liči na tastaturu. Oglas je za Motorolu osmislila kompanija Digitas, kako bi naglasila mogućnosti prilagođivanja uređaja korisniku.
Moći će da ga vidi i isproba četvrtina “Wiredovih” čitalaca (kojih ima nešto više od 150 hiljada) na području Njujorka i Čikaga, kao podršku intenzivnim Motorolinim marketinškim kampanjama.
Motorola, koja je u vlasništvu Google-a, je u trećem tromjesečju prodala oko 500.000 uređaja Moto X, koji je predstavljen u avgustu, a to je otprilike pet odsto prodaje Samsungovog Galaxy S IV tokom prvog mjeseca.
Da bi popravila prodaju svog udarnog modela Motorola je kroz specijalni dogovor sa Verizonom u jednom trenutku spustila cijenu uređaja na samo 50$, a cijene kod drugih operatera su između 100 i 200 dolara uz dvogodišnji ugovor, prenose agencije.