NJUJORK, Ako vam je cilj motivacija zaposlenih, prvo što morate imati u vidu jeste da osobe zaposlene u svom preduzeću poštujete i tretirate ih isključivo kao ljude.
Ljude koji su dosljedni da ih shvatite i ljude koji samim tim što jesu imaju svoje vrline ali i mane.
Mnogi pretpostavljeni svoju ulogu poslodavca umiju da dožive prenaglašeno i nisu svjesni da je uzrok nemotivisanosti zaposlenih baš to, ako forsiraju svoju dominaciju ili smatraju sebe uzvišenim.
Zapamtite, funkcija svakog preduzeća, pa tako i vašeg ne bi bila moguća da nema zaposlenih, zato je njihovo mjesto i važnost jednako bitno kao vaše. Jedni drugima ste potrebni i pokušajte da im pravim gestovima ukažete na to.
Poštujte položaj i ulogu zaposlenih. Ono što nije u opisu njihovog posla nemojte ih primoravati da obavljaju.
Poštujte radno vrijeme zaposlenih. Ne tražite od njih da rade duže nego što je to zakonom ili internim dogovorom utvrđeno.
Za prekovremeni rad ukoliko na njega zaposleni pristanu, uračunajte im novčanu nadoknadu.
Uz redovno dogovorenu platu, dodajte procenat ili bonus zaradu koja im može biti dostupna uz veću angažovanost.
Poštujte privatne obaveze zaposlenih i nemojte im uskraćivati slobodan dan ili vrijeme za praznike onda kada im to po svakom logičnom pravilu sljeduje, prenose agencije.