SARAJEVO, Porodične firme su stub razvoja privrede, ali u BiH nije dovoljno razvijena svijest o njihovom značaju, ocijenio je predsjednik Upravnog odbora Centra za edukaciju “Pro Eduka” iz Banjaluke Dragan Močević.
Močević je naveo da jedino porodična preduzeća imaju mogućnost da ostvare nova zapošljavanja i dugoročno obezbijede rast BDP-a.
“Ne postoji dovoljno razvijena svijest o značaju porodičnih firmi za ekonomiju BiH, posebno ako se ima u vidu da te firme na svjetskom prosjeku stvaraju 75 odsto novih radnih mjesta”, izjavio je Močević novinarima u Sarajevu pred početak okruglog stola o temi “Porodične firme – stub razvoja ekonomije FBiH”.
On je rekao da će na ovom skupu govoriti o izazovima pred porodičnim firmama u BiH, njihovim specifičnostima i faktorima uspjeha, te rezultatima istraživanja.
“Iako je porodični biznis izuzetno važna oblast u svim svjetskim ekonomijama i tema kojoj se pristupa veoma ozbiljno, u našim uslovima do sada nije data adekvatna pažnja porodičnim kompanijama”, naglasio je Močević.
O marketingu, kao važnom segmentu poslovanja svake kompanije, govoriće predstavnik Menadžment centra Turske Bernd Papenkort koji će prezentovati specijalnu ponudu za učešće na međunarodnoj marketinškoj konferenciji u Istanbulu 4. decembra.
On je naveo da je namjera da uvežu poslovnu zajednicu u BiH u mrežu Menadžment centra Turske.
Na današnjem okruglom stolu učestvuju vlasnici kompanija iz različitih oblasti. Skup su organizovale Poslovne novine iz Sarajeva u saradnji sa Spoljnotrgovinskom komorom BiH.
U Sarajevu će na proljeće biti održan Treći poslovni forum “Porodične firme u FBiH – stub razvoja ekonomije FBiH” u organizaciji “Pro Eduka” i Poslovnih novina. Srna