SARAJEVO, „Misli danas je dan za dobar dan“ poruka je na balonu koja je u protekla dva dana osvanula na parking lokacijama širom Bosne i Hercegovine.
Riječ je o aktivnostima u okviru predstavljanja nove korporativne kampanje UNIQA osiguranja pod nazivom „Misli UNIQA“. Poruke poput „Misli šta je sve moguće“, „Misli šta te zaista sprječava“ i „Misli danas je dan za dobar dan“ su neke od poruka koje karakterišu novu UNIQA kampanju.
Kako je saopšteno iz UNIQA osiguranja, „Misli UNIQA“ ima za cilj ispričati UNIQA priču na jedinstven način, a pritom biti fokusiran na klijenta. Kampanja poručuje lojalnim i potencijalnim klijentima da razmišljaju na UNIQA način. Razmišljati na UNIQA način unutar društva znači birati ono što UNIQA nudi klijentima. Nisu to samo proizvodi, to su povjerenje i pouzdanost UNIQA osiguranja kao osiguravatelja.
„Slogan nove kampanje je ‘Misli srcem za svoju sreću’. U duhu te poruke i nastupajućih novogodišnjih praznika, željeli smo našim sugrađanima na drugačiji način predstaviti novu korporativnu kampanju koja ih poziva da prigrle novi način razmišljanja, da budu hrabriji, drugačiji, odlučniji, da budu uporniji i da se posvete svim onim malim i velikim stvarima koje mogu život učiniti vrijednijim i sretnijim. Konceptom ‘Misli UNIQA’ želimo podstaći naše lojalne i potencijalne klijente da na vrijeme razmišljaju o osiguranju svoga života, zdravlja, porodice i imovine.“ – istakla je Vildana Skorupan, stručni saradnik za marketing UNIQA osiguranja.
Baloni s porukom „Misli UNIQA“ dočekali su vlasnike automobila u Sarajevu, Banjoj Luci, Mostaru, Zenici i Tuzli. Realizacija kampanje će se nastaviti tokom naredne 2015. godine, a „Misli UNIQA“ konceptom biće obuhvaćene sve aktivnosti UNIQA osiguranja.