NJUJORK, Lay's, poznati svjetski prehrambeni brend, pokrenuo je kampanju prikupljanja recepata za svoj novi čips.
Pobjednika će nagraditi sa milion dolara, odnosno jedan odsto ukupne prodaje u narednoj godini.
Za najbolji recept glasaće se putem Fejsbuka, a u Lay'sovoj kampanji “Izaberi ukus” osim vrste čipsa, biraće se i najbolji dizajn pakovanja.
U drugim sličnim marketinškim akcijama kupci su kreirali novo pivo za Samuela Adamsa, a Arizona Iced Tea traži svoje nove ukuse uz pomoć potrošača. “Društvene mreže najjači su alat kada se odluka o novim proizvodima prepušta potrošačima”, rekli su iz kompanije.
Iz kompanije su dodali kako će i Fejsbukova opcija “Like” biti zamijenjena opcijom “Pojeo bih ovo”.
Lay's će odabirati tri finalista, a novi čips u prodaji se očekuje početkom sljedeće godine, prenose agencije.
2 komentara
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila prije komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]
Čips sa ukusom lazanje
Čips sa ukusom sira