BEOGRAD, Kompanija Microsoft predstavila je juče MS Enterprise Social, novu viziju komunikacije kroz poslovne društvene mreže i alate.
Kako se navodi u saopštenju kompanije, Enterprise Social donosi novi način komunikacije i kolaboracije, koji kompanijama nudi mogućnost da transformišu poslovanje koristeći poslovnu društvenu mrežu Yammer, kao i alate Office 365 i SharePoint.
Primjenjujući principe društvenih medija u radnom okruženju, ovakav način rada olakšava zaposlenima da dijele znanje, podatke i fajlove sa saradnicima i rade u timovima u okviru različitih odjeljenja, sa različitih lokacija.
U svijetu koji je postao ogromna mreža, informacije se šire sve brže i ljudi su svakim danom sve povezaniji putem društvenih i mobilnih platformi i uređaja.
Društvene mreže Twitter, Facebook i LinkedIn su izvršile ogroman uticaj na to kako potrošači misle i kako koriste društvene alatke, dale su ljudima glas, sposobnost da utiču na druge i očekuju blagovremene, direktne odgovore od kompanija.
U takvom okruženju, i klijenti očekuju brže odgovore, personalizovanu uslugu i bolje ukupno iskustvo, a potrebni su umreženi ljudi kako bi uslužili mrežu klijenata.
Vjerovatno zato, prema podacima Međunarodnog udruženja poslovnih komunikatora, 61 odsto organizacija razvija alatke za “društveno komuniciranje” u svojim internim mrežama, dok Forrester Researćer predviđa da će tržište društvenog poslovnog softvera 2016. biti vrijedno 6,4 milijarde dolara.
Enterprise Social menadžer za Multi-country regiju Centralno-istočne Evrope u Microsoftu Mate Sič je kazao da je vizija jasna – društveno ne smije biti destinacija, ono mora biti utkano u aplikacije koje se koriste svaki dan kako bi završili posao.
“Kad gledamo kako saradnja i komunikacija evoluiraju, vjerujemo da alatke koje se koriste – e-mail, instant poruke, video konferencije, društvene mreže treba da se ujedine i budu duboko integrisane u aplikacije”, kazao je Sič i dodao da je za ostvarivanje te vizije potrebno obezbijediti konzistentno, blisko društveno iskustvo na svim mjestima na kojima neko radi.
“Microsoft i Yammer omogućavaju društvenu platformu koja povezuje ljude, timove i organizaciona znanja sa podacima i uvidima iz drugih poslovnih aplikacija tako da ubrzava i unapređuje poslovanje, više uključuje zaposlene, ubrzava poslovne odluke”, objasnio je Sič.
On je naveo da ova platforma nudi punu sigurnost i uprošćava IT administraciju, čime daje organizacijama veći mir, u smislu da su njihovi podaci sigurni, zaštićeni i usaglašeni.
U okviru istraživanja koje je Microsoft sproveo među više od 9.900 zaposlenih iz 32 zemlje, 46 odsto radnika je istaklo da je njihova produktivnost porasla zbog korišćenja alatki za “društveno komuniciranje“.
Najčešće ih koriste za komunikaciju sa kolegama (68 odsto), dijeljenje i pregled dokumenata (50 odsto), komunikaciju sa potrošačima i klijentima (47 odsto). Tanjug