BUDIMPEŠTA – Kriza poluprovodnika ne posustaje.U to se bolno uvjerio Dajmler, koji je odlučio da napravi jednomjesečnu pauzu u proizvodnji u mađarskoj fabrici Kečkemet.
Fabrika u Kečkemetu je od ponedjeljka 13. decembra do daljnjeg ugašena. U početku je pauza planirana za jedan mjesec. Vjerovatno razlog neće nikoga iznenaditi. To je, naravno, nedostatak poluprovodnika i posljedica nedavnih previranja na tržištu.
Proizvođači s ograničenim brojem komponenti moraju da odaberu manje zlo, usmjeravajući resurse tamo gdje su najpotrebniji. U većini slučajeva prednost imaju električni modeli. Slična je situacija i u Mercedesu.
Fabrika zapošljava 4.400 ljudi. Radnici su poslati kućama, ali primaju osnovnu platu i beneficije. Ako sve bude po planu, vratiće se na svoja mjesta početkom sljedeće godine, pišu Automobili.ba.
Vrijedi napomenuti da svoje fabrike u Mađarskoj imaju i drugi proizvođači poput Audija i Suzukija, koji su se takođe mučili s privremenim prekidima.
Auto-industrija je važan dio nacionalnog BDP-a Mađarske. Prema preliminarnim procenama, problem s dostupnošću poluprovodnika rezultiraće padom dobiti u sektoru industrije Mađarske od nekoliko procenata. Automobili.ba