OAK BRUK, Američki lanac restorana brze hrane Mekdonalds povećao je prodaju za 5,4 odsto u SAD u prvom kvartalu 2016. godine.
To je treći uzastopni kvartal rasta prodaje od kako je svjetski lanac burgera započeo bitku za povratak na lidersku poziciju.
Kompanija sa sjedištem u Oak Bruku, Ilinois, pokušava da povrati potrošače pošto je priznala da nije uspjela da održi korak sa promjenama ukusa kupaca, prenosi agencija AP.
Globalna prodaja je u posmatranom kvartalu porasla 6,2 procenta.
U tromjesečju, završenom 31. marta, Mekdonalds je zaradio 1,1 milijardu dolara, ili 1,23 dolara po akciji, što je za sedam centi bolje od prognoza analitičara.
Prihodi su iznosili 5,9 milijardi dolara, nadmašivši predviđanja sa Volstrita od 5,82 milijarde dolara.
U okviru nastojanja da preokrene situaciju, kompanija je prošle jeseni uvela u ponudu cjelodnevni jelovnik za doručak kako bi unaprijedila svoju osnovnu ponudu. U to je uključila i isprobavanje različitih verzija svog Big Meka, podsjeća AP. Tanjug