NJUJORK, Američki lanac restorana brze hrane “Mekdonalds“ popularan širom svijeta, već nekoliko mjeseci bilježi gubitke.
Čelnici kompanije su odlučili da uvedu novine u meniju kako bi privukli i pobornike zdrave ishrane. Ni niske cijene kojima se do sada rukovodio taj najveći proizvođač brze hrane u svijetu, nisu donijele profit.
“Prema statističkim podacima, 55 odsto naših mušterija je nižeg imovnog stanja, i mi smo znatnim sniženjima proizvoda pokušali da povećamo broj korisnika, ali je i to bilo nedovoljno“, kaže potpredsejdnik “Tehnomik konsaltinga“ Dejvid Henks.
Novi način života i navike prosječnog potrošača, pa i način ishrane, prinudili su i čelnike “Mekdonaldsa“ da uvedu korjenite promjene u strategiji poslovanja. Priprema zdrave hrane zahtjeva više vremena.
“Inovacije u ishrani nesumnjivo mogu usporiti pripremu obroka, pa zato moramo paziti da se jela od barenog povrća, brzo pripremaju, ali i da ne budu skuplja od hamburgera“, objašnjava Henks.
“Mekdonalds“ je najavio i prodaju svoje kafe u supermarketima, kako bi povećao profit i opravdao moto “To je ono što volim“. B92