BEOGRAD, Jednodnevna međunarodna konferencija o pakovanju proizvoda PACKTIVITY3 biće održana 12. decembra u Beogradu.
Tema konferencije je održivost kao poslovni model, kao kreativni izazov i kao kontinuiran proces koji donosi, ne samo profitabilnost kompanijama, već i bolji kvalitet života potrošaču.
Stručnjaci iz Njemačke, Austrije, Hrvatske i Srbije, zajedno sa predstavnicom Koka-Kola HBC Srbija, i grupom mladih autora sa Umjetničkog Fakulteta iz Kragujevca, predstaviće učesnicima konferencije trendove u dizajnu i tehnologiji pakovanja proizvoda.
Na konferenciji će biti proglašeni i dobitnici priznanja za najbolja pakovanja u Srbiji.
Iz čuvene agencijske mreže Landor ašociates iz Hamburga doći će kreativna direktorka Katie Taylor, sa više od 15 godina iskustva u oblasti brendinga i dizajna. Njena profesionalna karijera kretala se od Novog Zelanda i Bahreina, do Londona i Hamburga.
Organizatori podsjećaju da je nacionalni konkurs za izbor najbolje dizajniranog pakovanja proizvoda u Srbiji, otvoren takođe do 9. decembra.
Osnovna ideja konkusa je da omogući bolje razumijevanje tržišnih komunikacija i otkrije tajne uspjeha u tržišnoj borbi, zbog čega za glavno priznanje konkurišu pođednako i realizovana i nerealizovana-idejna rješenja. Tanjug