RIM, Maseratiju počinje da se isplaćuje investicija od 1,2 milijardi evra koliko je uloženo u nove modele ovog proizvođača.
Zahvaljujući novoj generaciji limuzine Quattroporte i potpuno novom modelu Ghibli, narudžbine Maseratijevih automobila povećane su u 2013. tri puta. A godina još nije završena.
U prvih sedam mjeseci 2013. italijanski proizvođač primio je oko 17.000 narudžbina širom svijeta, dok je za 12 mjeseci 2012. ukupno prodato 6.288 automobila sa znakom trozupca.
Skoro polovinu poručenih automobila čine primjerci Maseratija Quattroporte, pa je tako zaključno sa junom naručeno 7.922 jedinice ovog modela, dok se za manji Ghibli opredijelilo 2.249 kupaca. U Maseratiju ističu da su samo tokom jula 2013. primili oko 3.000 novih narudžbina.
Quattroporte je pušten u prodaju u januaru 2013, po početnoj cijeni od 110.000 evra, dok će se Ghibli u prodajnim salonima pojaviti u septembru i koštaće od 66.000 evra.
Izvršni direktor Maseratija, Harald Wester, izjavio je da je za tog proizvođača SAD i dalje najveće tržište, ali da u prodaji nekih modela, kao što je Quattroporte, Kina preuzima primat.
Maserati ne krije svoje ambicije da u 2015. poveća prodaju na 50.000 automobila godišnje, a kako mu je krenulo, reklo bi se da je taj cilj dostižan. U tome treba da mu pomogne i budući SUV model Levante, koji je u pripremi, prenose agencije.
Da li smatrate da će masovnijom prodajom Maserati izgubiti dio svog identiteta?