LONDON, Svjetska medijska kuća Njuz korp, pod kontrolom medijskog magnata Ruperta Mardoka, prijavila je neto gubitak od 149 miliona dolara u tri mjeseca zaključno sa martom, javlja britanski javni servis Bi-Bi-Si.
U istom kvartalu prošle godine, Njuz korp je ostvario dobit od 23 miliona dolara.
Najnoviji rezultati su, kako se navodi u saopštenju kompanije, posljedica jednokratnih parničnih troškova u visini od 280 miliona dolara, koje je Njuz korp morao da plati kako bi stavio tačku na spor koji su kompanije upakovane potrošačke robe pokrenule protiv njegovog ogranka Njuz amerika marketinga, optuživši ga za monopol na tržištu promocija u prodavnicama u SAD.
Prihodi kompanije su u prvom tromjesečju pali za 7,3 odsto, na 1,89 milijardi dolara, za šta je Njuz korp, koji više od polovine prihoda ostvaruje van SAD, okrivio “valutne poteškoće”.
Jednokratni troškovi i valutni uticaji su, prema riječima generalnog direktora kompanije Roberta Tomsona, razočaravajući, ali je, kako je istakao, njegova kompanija na putu da ostvari poboljšanje.
U odjeljenju za “vijesti i informacije”, u kome su listovi kao što su Volstrit Džornal, Njujork post, Tajms ov London, Sandej tajms i San, došlo je do pada prodaje tiraža i prihoda od oglašavanja. Tanjug