BARSELONA, Mango, drugi po veličini španski izvoznik ženske odjeće, otvorio je dvije nove prodavnice u Pakistanu i Mjanmaru i tako proširio spisak zemalja gdje plasira robu.
Španska kompanija za koju radi preko 600 modnih kreatora i koja svake godine lansira oko 5.000 novih odjevnih komada odlučila se da otvori prodavnice i u dvije azijske zemlje, koje se sve više otvaraju svijetu.
“Prisutni smo već u 108 zemalja širom svijeta na 2.500 prodajnih mjesta. Prošle godine, naši poslovni rezultati su dostigli vrijednost od 1,4 milijarde evra, a ove godine oni će biti oko 1,7 milijardi evra”, objasnio je Erik Kasi, generalni direktor “Manga”.
Ipak najveća španska i svjetska kompanija u tom sektoru ostaje Zara. Ove dvije španske kompanije u potpunosti odoljevaju ekonomskoj krizi koja potresa zemlju.
“Mi ne osjećamo krizu. Ove godine naša prodaja u Španiji je porasla za 20 odsto”, tvrdi Kasi.
Povećanju od tri odsto poreza na dodatu vrijednost koja se od septembra primjenjuje u Španiji nije obeshrabrila klijente ove kuće.
“Prodajemo robu po najnižim mogućim cijenama, ali više ne organizujemo promocije ni sniženja, tako da će do kraja godine naša marža ostati ista”, objasnio je generalni direktor “Manga”.
“Mango” je 2010. planirao da za četiri godine duplira prodaju, i na dobrom putu je da to ostvari.
“Uspjeli smo da 2010. povećamo prodaju 11 odsto, 2011. takođe, 2012. ona će porasti 35 odsto, a ako 2013. ona bude 20 odsto, naš četvorogodišnji plan će biti realizovan”, istakao je Kazi.
“Mango” planira da 2013. otvori svoje prodajne objekte u Francuskoj Gvajani, na Antilima i ostrvu Sen-Martenu, prenijela je novinska agencija AP. Tanjug