NJUJORK, Internetska mreža za virtuelno druženje “Majspejs” planira da otpusti 500 od 1 600 zaposlenih, prenosi blog “Tek kranč”.
U izvještaju se navodi da kompanija pokušava da smanji troškove poslovanja i ostane konkurenta rivalskom servisu “Fejsbuk”.
“Majspejs” je dio kompanije “Foks interaktiv medija”, koja posluje u okviru “Njuz korporacije”. Korporacija je prošlog mjeseca smijenila suosnivača i direktora Krisa de Vulfa i rekonstruisala menadžment u odjeljenjima za digitalno poslovanje.
“Poput bilo koje komapnije sa novim rukovodstvom, Foks interaktiv medija preispituje svaki aspekt našeg poslovanja, rada i strukture”, saopštio je portparol “Majspejsa”.
“Njuz korporacija” je kupila vlasničku kompaniju “Majspejsa” 2005. godine, što su analitičari tada tumačili kao briljantan potez ovog medijskog konglomerata.
Od tada su prihodi “Majspejsa” od reklama opali, a “Fejsbuk” i “Tviters” su ga pretekli po popularnosti.