GOSTUN, Prošle godine u Srbiju je ušlo šest miliona motornih vozila, a u prva tri mjeseca ove godine čak 14 odsto više nego lani u istom periodu što dovoljno govori o potencijalu tranzitnog turizma naše zemlje, rekao je danas ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić.
Ljajić je zajedno sa direktorkom Turističke organizacije Srbije Gordanom Plamenac posjetio novoopremljeni granični prelaz Gostun, između Srbije i Crne Gore, u okviru promotivne kampanje “Moja Srbija”.
Zahvaljujući švajcarskoj vladi na pomoći i finansijskoj podršci u realizaciji projekta čiji je cilj pospješivanje tranzitnog turizma, Ljajić je rekao da Srbija želi da dio putnika zadrži na turističkim destinacijama duž puta kojima prolaze, što je i svrha kampanje.
“Počeli smo sa postavljanjem bilborda i taj projekat će se nastaviti do 1. septembra”, rekao je ministar, dodajući da će, osim toga, svi granični prelazi biti pokriveni besplatnim internetom kako bi putnici mogli da koriste mobilnu aplikaciju sa svim informacijama o turističkim atrakcijama duž puta kojim prolaze.
“Smatramo da je informisanost važan segment kampanje da dio tih turista, koji prolaze kroz Srbiju, zadržimo kako bi trošili više novca u našoj zemlji”, rekao je ministar.
Prema njegovim riječima, po prvi put na prostoru cijele jugozapadne Srbije biće postavljena i signalizacija za proizvođače sira, kajmaka, pršute, rakije i meda, tako da će turisti imati priliku da svrate i kupe proizvode po kojima je ovaj region poznat.
Ljajić, predstavnici TOS i volonteri ovom prilikom dijelili su putnicima koji ulaze u Srbiju promotivni materijal “Dobrodošli u Srbiju – osmjeh gostoprimstva” koji promoviše turističke atrakcije na međunarodnim koridorima kroz Srbiju.
Zbog velikog broja turista u tranzitu kampanja podjele ovih letaka trajaće čitavog ljeta. Tanjug