NJUJORK, Društveno-poslovna mreža LinkedIn ima 259 miliona mjesečno aktivnih korisnika, što je 21 milion više u odnosu na prethodni kvartal, dok je prije godinu dana mreža imala 187 miliona korisnika.
Ovaj broj korisnika stavlja LinkedIn ispred Twittera, koji ima 230 miliona aktivnih korisnika, ali i dalje zaostaje za Google+ (trenutno na 300 million) i Facebook-om (1,15 milijardi korisnika – podaci iz juna).
“Povećan broj korisnika i njihova interakcija omogućili su nam i bolje finansijske rezultate u trećem kvartalu“, reako je Džef Vajner, izvršni direktor LinkedIn-a. “Nastavićemo da omogućavamo vrhunske usluge profesionalcima kroz naše ključne djelatnosti, a širićemo svoj uticaj i kroz mobilne platforme, a posebno ćemo se baviti i studentima“.
LinkedIn-ove akcije su povećale svoju vrijednost više od 100 odsto tokom posljednje godine, tako da su na korak da dostignu 250$ po akciji, prenose agencije.