NJUJORK, Društvena mreža Linkedin, koja je više orijentisana na biznis klijente, dostigla je cifru od 200 miliona korisnika, a svake sekunde dvije osobe otvore nalog na toj mreži.
U posljednjem izvještaju, objavljenom 1. novembra prošle godine, navodi se da Linkedin ima 187 miliona članova i da je ta brojka lani rasla po stopi od 10 do 15 miliona članova po kvartalu, prenosi portal Mašabl.
Ova društvena mreža, pokrenuta 2003. godine, prevazišla je brojku od 100 miliona članova 2011. godine.
Prema podacima kompanije, 74 miliona korisnika se nalazi u SAD, 11 miliona u Velikoj Britaniji, sedam miliona u Kanadi, 18 miliona u Indiji i 11 milliona u Brazilu.
Broj korisnika najbrže raste u Turskoj, a slijede Kolumbija i Indonezija.
Kada je riječ o mobilnim korisnicima, najveći rast se bilježi u Kini, Brazilu, Portugalu, Indiji i Italiji. Tanjug