BEOGRAD, Nkemačka kompanija „Lidl” saopštila je danas da izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja „Savršen par” kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u dijelu javnosti shvaćena „na način na koji nisu namjeravali”.
„Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je ‘Lidl’ prepoznat u svijetu, a to je najbolji odnos cijene i kvaliteta”, naveo je „Lidl” i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame, prenio je Mondo.
Predsednica Koordinacionog tijela za rodnu ravnopravnost i potpredsjednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović kritikovala je kompaniju „Lidl” zbog reklame u kojoj, kako je navela „ženu prikazuju kao nisku cijenu, a muškarca kao visok kvalitet”, ocjenivši da to „ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije”.
Kompanija „Lidl” navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namjera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je riječ kvalitet muškog roda, a riječ cijena ženskog.
„Lidl” je naveo i da kao društveno odgovorna kompanija u svim segmentima poslovanja poštuje princip ravnopravnosti i da duboko cijeni napore koje ulažu institucije, organizacije civilnog društva i pojedinci u stvaranje društva ravnopravnih ljudi sa jednakim mogućnostima. SEEbiz / Beta