BEOGRAD, „Lidl“ trenutno ispituje uslove i šanse u mnogim zemljama, između ostalih i u Srbiji. Odluku o dolasku na srpsko tržište donijećemo kad završimo s analizama – rekao je za „Blic” Štefan Krikel iz centrale „Lidla” u Njemačkoj, odgovarajući na pitanje kada će ovaj trgovinski lanac početi da radi u Srbiji i hoće li biti jeftiniji od konkurencije što je slučaj u Evropi.
„Lidl” je registrovao poslovanje u Srbiji 22. decembra 2010. godine. Osnivač firme je „Lidl Srbija supermarketi”, a osnivački kapital je 20.000 evra.
Ovi podaci iz Agencije za privredne registre su Ministarstvu trgovine omogućili najavu dolaska njemačkog trgovinskog lanca na srpsko tržište.
Sudeći po ranijim najavama, dolazak „Lidla” bi mogla da preduhitri konkurencija. Prodaja „Delta maksija” je najavljena za početak ove godine, a najozbiljniji kupac, prema spekulacijama, je belgijski „Delez”. Blic