SEUL, Kompanija LG predstavila je danas svoju novu strategiju vezanu za identitet brenda koja obuhvata temu „It’s All Possible“ (Sve je Moguće).
Komunikaciona i brending strategija je zamišljena kao priznanje mnogim promjenama u okviru tehnologije i potrošačkih navika, dok će nova tema prenijeti želju kompanije LG da inspiriše, osnaži i izmami osmjeh svojih korisnika, navodi se u zvaničnom saopštenju kompanije LG.
Pored dopunjavanja već postojećeg Life’s Good identiteta, nova komunikaciona tema kompanije LG biće pozicionirana tako da pruži jedinstven pristup na globalnom nivou, predstavljajući kompaniju u okviru biloborda, kao i TV, štampanih i onlajn medija, a debitovaće 1. avgusta u okviru video poruke koja će biti prikazana na elektronskim bilbordima na njujorškom Tajms skveru, kao i na sajtu www.lg.com.
„Naš novi identitet brenda i komunikaciona kampanja ima za cilj da podstakne javnost da LG vide kao motor pozitivnih promjena, a ne samo kao proizvođača,“ izjavio je Ki-wan Kim, izvršni potpredsjednik i šef sektora za globalni marketing kompanije LG.
„U cilju stvaranja rješenja od dodatne vrijednosti koja doprinose većoj udobnosti i uživanju u svakodnevnom životu, kompanija LG crpi inspiraciju od svojih korisnika širom svijeta. Tema „It’s All Possible“ je zamišljena da dodatno osnaži našu jaku reputaciju kompanije koja je osvrnuta ljudima i da ujedno nastavi da mami osmjehe svojih korisnika širom svijeta“, prenose agencije.