PARIZ, Danska kompanija Lego, poslije pada popularnosti počev od 2000. godine, ponovo je među najmoćnijim markama u svijetu, pa je u 2014. od Ferarija preuzela lidersku poziciju na listi najboljih brendova u svijetu, objavila je istraživačka kompanija Brend fajnens (Brand Finance).
Autori studije ističu da je na ponovnu popularnost ovog proizvođača igračaka uticao uspjeh filma “Velika Lego avantura” u prošloj godini, koji je doprinijeo i ugledu marke, ali i prodajnim rezultatima, prenosi francuski list Figaro.
Iako je briljirao u pogledu lojalnosti, prepoznatljivosti i ugleda marke, Lego sa stanovišta finansijske vrijednosti ne figuriše na listi 10 najmoćnijih brendova, dok se Ferari i na toj listi kotira dobro, s vrijednošću od 4,7 milijardi evra u prošloj godini, 18 odsto većoj nego u 2013.
Inače, listu finansijski najvrednijih kompanija u 2014. predvode Epl, Samsung i Gugl, dodaje se u istraživanju.
U kategoriji marki koje su zabilježile najbrži rast, dominira Tviter. Njegova vrijednost je skoro utrostručena, na 4,4 milijarde dolara, a slijede akteri u sektoru novih tehnologija, kao što je kineski Baidu, ili američki Fejsbuk (+150 odsto). Tanjug