DETROIT, Prodaja automobilske kompanije Fijat Krajsler u Sjedinjenim Američkim Državama je u februaru porasla za snažnih 12 odsto na godišnjem nivou.
To znači da su kupci ignorisali krizu na berzama i da su se vratili u prodajne salone poslije snježnog januara.
Italijansko-američki proizvođač automobila je u februaru prodao nešto manje od 183.000 automobila i kamiona, što su najbolji rezultati za mjesec februar u posljednjih deset godina, prenosi američka agencija AP.
U prodaji su ponovo prednjačili brendovi “džip” i “ram pikap”, čija je prodaja u februaru porasla za 23 odsto, dok je prodaja kamiona skočila za 27 odsto.
“Izgleda da su klijenti ignorisali kolebanja na berzama i više kamatne stope. Veoma niske cijene goriva i veliki broj novih vozila u prodajnim salonima, trebalo bi da donesu još jednu snažnu godinu automobilskim kompanijama”, izjavio je potpredsjednik konsultantske kompanije LMC Automotiv, Džef Šuster.
LMC predviđa prodaju od 17,8 miliona novih automobila u ovoj godini, što je više u odnosu na 17,46 miliona iz prošle godine, navodi AP. Tanjug