RIM, Ferari 458 Italia, koji košta čak 204.000 evra, nikada nije bio čest prizor, čak niti na autoputevima u matičnoj Italiji, a danas postaje još rijeđi, zbog krize.
Naime, mjere štednje vlasnike Ferarija natjerale su na masovnu prodaju svojih “ljubimaca” strancima.
Veći porezi na luskuzna dobra i budžetski rezovi koji su gurnuli Italiju u još dublju recesiju ugasili su potražnju za sportskim autima i drugim simbolima bezbrižnog i luksuznog životnog stila ove zemlje.
Sve ovo potkrepljuje i činjenica da je u prvih pet mjeseci 2012. u Italiji broj izvezenih polovnih jakih sportskih automobila auta utrostručen – dostigao je 13.633.
To nije slučaj samo s Ferarijem, nego i sa Poršeom. Svake nedjelje iz Italije u druge zemlje odlazi 200 polovnih Poršea.
“Italija je jedna od kolijevki najluksuznijih i najkvalitetnijih automobila, a sada ta ista vozila nestaju sa ulica”, kaže jedan italijanski stručnjak.
“Ovi podaci imaju simboličnu vrijednost i pokazuju koliko je kriza duboka”, dodao je on. Business.hr