BEOGRAD, Srpski turisti će ove godine morati da otvore četvore oči prilikom odabira aranžmana, a program bi trebalo da čitaju pažljivije nego dosad.
Kriza u Grčkoj zasada se nije odrazila na turizam u ovoj zemlji, ali napomena u programima da „zbog krize može doći do opadanja kvaliteta hotelskih usluga, na koje agencija ne može da utiče“ uznemirila je mnoge turiste.
Ova napomena nalazi se u svim programima agencije „Sabra“, ali nije vezana samo za Grčku, već je i u ponudama svih aranžmana od Španije do Egipta.
– To smo napisali iz bojazni da ukoliko hotelijeri nešto promjene ili neku uslugu uskrate, klijentima bude jasno da mi na to ne možemo da utičemo – kaže Vladimir Vlaho iz „Sabre“.
– Dešava se da u ranoj ili kasnoj sezoni (maj i oktobar) hoteli nisu puni kao nekada, i tada gostima umjesto švedskog stola nude hranu „a la kart“. To je, dakle, mjera predostrožnosti, i tu rečenicu ćete naći u programima svih ostalih agencija.
Hotelijeri su često spremni da zakinu, ali i da daju „specijalne“ ponude. Upravo se u tome krije najveća zamka za turiste, jer kriju „prevare“. Ukoliko hotel zaista daje popust, onda će ga imati sve agencije, ali ako je aranžman samo u jednoj agenciji drastično jeftiniji, radi se o takozvanoj piramidi – sakupljanju novca za putovanje koje se nikada neće ostvariti. Novosti