Close Menu
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    • ANALIZE
    • EKSKLUZIVNO
    • INTERVJU
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    • ENERGETIKA
    • FINANSIJE
    • TRŽIŠTE KAPITALA
    • TRGOVINA
    • TURIZAM
  • TECH
  • SVIJET
    • ZANIMLJIVOSTI
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
Donacije
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
    1. ANALIZE
    2. EKSKLUZIVNO
    3. INTERVJU
    4. Vidi sve

    Hoće li BiH kupovati ruski gas iz treće ruke

    22. Oktobra 2025. — 14:57

    Novi porez u RS: Udar na sivu ekonomiju ili na investitore?

    15. Septembra 2025. — 15:41

    Reciklaža baterija kao biznis budućnosti

    10. Augusta 2025. — 15:00

    Simbioza na djelu: Stanivuković i SNSD poklonili milionski vrijedno gradsko zemljište

    7. Augusta 2024. — 13:00

    Ekskluzivno: Gordan Pavlović kupio Fabriku duvana Banjaluka

    26. Novembra 2025. — 16:54

    Ekskluzivno: Vlada Srpske nudi Serdarovu 242 miliona KM

    22. Augusta 2025. — 16:22

    Ekskluzivno: CAPITAL otkriva imena uhapšenih carinika

    16. Decembra 2024. — 10:47

    Saznajemo: Uskoro optužnica protiv Đoke Ekvatora

    28. Juna 2024. — 13:46

    Kazne za zloupotrebu ličnih podataka u BiH do 40 miliona KM (VIDEO)

    3. Novembra 2025. — 13:29

    Srpska vraća Rufiju 41 milion KM za zemljište na Jahorini

    30. Oktobra 2025. — 18:20

    Tanić za CAPITAL: Na domaćem tržištu više ne možemo kupiti ni cijevi za grijanje

    21. Marta 2025. — 20:10

    Kako je Širbegović od posuđenih 1.500 KM došao do milionskog profita

    14. Marta 2025. — 19:55

    Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

    5. Decembra 2025. — 13:05

    Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

    4. Decembra 2025. — 16:24

    Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

    4. Decembra 2025. — 15:28

    IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

    4. Decembra 2025. — 14:43
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
    1. ENERGETIKA
    2. FINANSIJE
    3. TRŽIŠTE KAPITALA
    4. TRGOVINA
    5. TURIZAM
    6. Vidi sve

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47

    Đokić: Izvjesno poskupljenje struje u Srpskoj

    3. Decembra 2025. — 15:57

    Gorivo u Srbiji najskuplje u regionu

    2. Decembra 2025. — 08:17

    Na Banjalučkoj berzi prebijeno više od 200 miliona KM

    4. Decembra 2025. — 09:26

    PURS: Za 11 mjeseci prikupljeno 324 miliona KM više nego prošle godine

    3. Decembra 2025. — 14:36

    Diversifikacija ključni princip za upravljanje rizicima

    3. Decembra 2025. — 13:00

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Akcije “Potkozarja” prodate za 4,2 miliona KM

    3. Decembra 2025. — 12:34

    Na dobošu akcije u 53 preduzeća iz Srpske

    30. Novembra 2025. — 08:02

    Uzrok rebalansa budžeta promjene u prihodima i prioriretima u rashodima

    25. Novembra 2025. — 15:03

    Promet na Banjalučkoj berzi 52.749 KM

    4. Novembra 2025. — 15:32

    Više od trećine uvoza BiH dolazi iz zemalja bivše Jugoslavije

    5. Decembra 2025. — 11:35

    Evropa ubrzano prelazi na mobilna plaćanja

    5. Decembra 2025. — 11:11

    Kupci u FBiH za crni petak potrošili 263 miliona KM

    2. Decembra 2025. — 12:10

    Lažni “crni petak”: Čak 96 posto prodavnica u FBiH napravilo prekršaj

    1. Decembra 2025. — 14:16

    Ski sezona na Jahorini počinje danas uz besplatno skijanje

    2. Decembra 2025. — 09:45

    Italija očekuje 14,4 miliona stranih turista tokom zime

    26. Novembra 2025. — 15:00

    Cijene kvadrata u Budvi i do sedam hiljada evra

    13. Novembra 2025. — 09:01

    Za devet mjeseci BiH posjetilo 1,53 miliona turista

    8. Novembra 2025. — 08:03

    “Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

    5. Decembra 2025. — 12:28

    Nova odluka OFAC-a: Lukoilu produžena licenca

    5. Decembra 2025. — 09:02

    Arsenić upozorava: Podrška mljekarima ključna za opstanak

    5. Decembra 2025. — 08:16

    Bajatović: Stečaj NIS-a loša opcija

    4. Decembra 2025. — 11:47
  • TECH
  • SVIJET
    1. ZANIMLJIVOSTI
    2. Vidi sve

    Kako je pijani rakun postao kralj marketinga

    5. Decembra 2025. — 10:19

    Prve mobilne brodske apoteke u Hrvatskoj počele s radom

    4. Decembra 2025. — 13:44

    Novogodišnji honorari muzičkih zvijezda i do 150.000 evra

    30. Novembra 2025. — 15:34

    Black Friday postao još isplativiji uz pomoć vještačke inteligencije

    30. Novembra 2025. — 14:27

    Evropsko tužilaštvo podiglo optužnice protiv 29 osoba iz Hrvatske

    5. Decembra 2025. — 09:53

    Banke povećavaju kupovinu zlata

    4. Decembra 2025. — 08:17

    EU odlučila: Do 2027. prekid uvoza ruskog gasa

    3. Decembra 2025. — 10:15

    Hrvatska među državama s najvećom inflacijom u EU

    3. Decembra 2025. — 08:17
  • MULTIMEDIJA
    •   Video
    • Foto Galerija
    • Infografika
  • PROMO
Capital.ba – Informacija je capitalCapital.ba – Informacija je capital
  • POČETNA
  • SVE VIJESTI
  • CAPITAL TEME
  • NOVOSTI
  • PRIVREDA
  • ENERGETIKA
  • TURIZAM
  • TRGOVINA
  • TRŽIŠTE KAPITALA
  • TECH
  • ZANIMLJIVOSTI
  • SVIJET
  • FINANSIJE
  •   VIDEO
  • PROMO
Home » Kostić: Prosječna starost autobusa u Srpskoj 20 godina

Kostić: Prosječna starost autobusa u Srpskoj 20 godina

capital.bacapital.ba2. Februara 2016. — 08:32Nema komentara2 minute čitanja

kosticBANJALUKA, Studija javnog prevoza lica pokazala je da je u Republici Srpskoj registrovano 1.400 autobusa prosječne starosti 20 godina, da broj linija ne odgovara potrebama putnika, te da postoji veoma malo linija koje povezuju lokalne zajednice na području Hercegovine i Romanije, rekla je pomoćnik ministra saobraćaja i veza Srpske Nataša Kostić.

Kostićeva je navela da je jedan od osnovnih problema, kad je riječ o putničkom prevozu, nelegalni prevoz putničkim automobilima na relacijama autobuskih linija, kao i taksi prevoz na ovim relacijama.

“Problem je prevelik broj registrovanih autobuskih linija u Srpskoj koje ne odgovaraju potrebama korisnika. Zbog sistema usklađivanja redova vožnje i postojećeg sistema raspodjele linija, prevoznici su, da bi zaštili svoje tržište i postojeće linije, otvarali nove, za kojima ne postoji potreba”, naglasila je Kostićeva.

Sa druge strane, tvrdi ona, postoje takozvane dnevne migracije, pri kojima ljudi svakodnevno putuju do 100 kilometara zbog posla ili školovanja, a kojima termini polazaka autobusa ne odgovaraju.

“U istočnom dijelu Srpske – Hercegovini i Romaniji, imamo jako malo autobuskih linija između lokalnih zajednica. Autobuski prevoz u tom dijelu Srpske svodi se samo na linije sa Srbijom, pa na primjer, jedino tako putnik iz Trebinja može otići do Nevesinja”, objasnila je Kostićeva.

Ona je dodala da je cijena karata u javnom prevozu visoka, a da je putnika sve manje.

Kostićeva je navela da je studija definisala značajniju inspekcijsku kontrolu u javnom prevozu, kao i neophodnost da se nađe način formiranja jedinstvenih karata, kako bi putnici koji svakodnevno putuju mogli sa jednom mjesečnom kartom putovati autobusima bilo kojeg prevoznika.

“Prilikom izrade studije nije bilo moguće definisati jasnu potrebu za prevozom u Republici Srpskoj jer prevoznici nisu bili spremni da dostave podatke, dijelom zbog toga što ih nemaju, a dijelom zbog bojazni da će doći do promjena i da će izgubiti svoje linije”, rekla je Kostićeva.

U izradi studije, koja je trajala pet mjeseci, osim izabranog konsultanta i Ministarstva saobraćaja i veza, učestvovali su i Privredna komora, prevoznici, Poreska uprava, Zavod za statistiku, Republička uprava za inspekcijske poslove, a organizovana su anketiranja i brojanje putnika u Banjaluci, Doboju, Bijeljini i Istočnom Sarajevu.

“Nakon ove studije slijedi izrada novog zakona o prevozu u drumskom saobraćaju, koji će, osim rješavanja pomenutih problema, morati da bude usklađen sa nekim od direktiva EU kad je riječ o autobuskom prevozu”, kaže Kostićeva. Srna

autobusi natasa kostic prevoz prevoznici
Podijeli: Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Copy Link Email
Prethodni članakOland pozvao SAD da potpuno ukinu sankcije Kubi
Sljedeći članak CB BiH: Blokirano više od 70.000 računa

Povezani članci

Capital teme 03 minute čitanja

Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

NOVOSTI 02 minute čitanja

“Gas-Petrol” preuzeo većinski udio u “Potkozarju”

Ostavi komentar Otkaži

NE PROPUSTITE
Capital teme

Sindikat preko Đokića pritišće RERS pred odluku o mrežarini

5. Decembra 2025. — 13:0503 minute čitanja

TREBINJE – Odbor sindikata Elektroprivrede Republike Srpske (ERS) traži hitan sastanak sa ministrom energetike i rudarstva Petrom Đokićem

Bivši ministar pravde u trci za pravobranioca RS?

4. Decembra 2025. — 16:24

Advokati zbog dugova prijete blokadom HE “Dabar”

4. Decembra 2025. — 15:28

IDDEEA nema novca da plati dobavljače za pasoše i tablice

4. Decembra 2025. — 14:43

Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH, Journalism Trust Inicijative i Reporters Shields Network.

Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube Viber
  • Uređivačka politika
  • O nama
  • Impressum
  • Kontakt
  • Marketing
  • Piši za Capital
  • ENERGETIKA RS
  • SLOBODNO
Copyright © 2025 Capital.ba - ISSN 2744-225X. Sva prava rezervisana.
Portal CAPITAL.ba je punopravni član Savjeta za štampu i online medije u BiH.

Unesite iznad pojam sa pretragu i pritisnite Enter za pretragu. Pritisnite Esc ili X da otkažete.